• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Löneutmätning!! När kommer beskedet?

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Det samma säger jag med! Skönt med allt stöd som finns här!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Belinda80

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Hej nu har jag fått papper om tillgångsredovisning osv! Jag har tom den 10:e att fylla i papperna! Våra löner körs den 16:e varje månad så det jag undrar är om de hinner dra lönen i oktober? Tacksam för svar!
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Osäkert det!! Dom borde inte hinna men har för mig att det gick riktigt snabbt efter att man fått de papperna...
 

Belinda80

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Ok tack, ska man ange grundlönen? Alltså inte ob och sånt för det är så olika från månad till månad?!
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Du ska ange ob i en speciell ruta har jag för mig.. Men skriv en summa som är ungefär det gjorde jag... Dom blev nöjda med det!
 

Belinda80

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
114
Mottagna reaktioner
3
Poäng
22
Jag sitter uppe och kan inte sova, funderar på varför mitt liv har blivit så, mår så fruktansvärt dåligt, jag har förstört mitt liv, jag vill inte leva! Jag frågar mig själv gång på gång varför jag har tagit alla dessa lån?! Jag önskar att jag mardrömmer och att jag vaknar snart :/, jag vill vara stark och klara av detta men vissa dagar så orkar jag inte mer, känner mig så värdelös och rutten! Ingen kommer någonsin vilja leva med mig! Jag vill ta livet av mig men är för feg! Jag hoppas på ett mirakel. Jag vill vara lycklig, jag vill känna glädjerus, jag vill ha något att se fram emot, sånt finns inte längre i mitt liv då jag hela tiden går med en klump i halsen, då jag är orolig och har ångest! Jag önskar varje dag att jag ska dö.... Jag kunde ha varit så lycklig nu, jag kunde ha njutit av livet, men nej det finns inte för JAG har förstört mitt liv, lånat och lånat pengar till vad vet jag ej, äger inte ett skit är inte spelberoende bara lånat och gjort dåliga val, kan bero kanske på att jag har haft dåligt självförtroende, blivit retad i skolan, kommit från en familj som alltid haft ekonomiska problem vad vet jag! Kanske beror det på att jag har ADHD, önskar att jag kunde få ett svar! Jag gräver ner mig djupare och djupare vågar inte prata med någon, ingen vet hur jag mår så jag bär på en otrolig fasad! Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig... Ville bara skriva av mig och förlåt om det blev långt!
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Vet du vad? Det är bra att skriva av sig här.. Ta dig samman nu! Många som är här inne på forumet är i samma situation som du. Även jag själv.. Det är hemskt att hamna i denna sisuationen och som du skriver har man en klump i magen konstant och ångest som inte går att beskriva.. Det jag har lärt mig är att på natten blir allting mycket mycket värre.. Du ska se att när du får veta vad dom ska dra ifrån din lön så mår du bättre.. Då vet du ju vad du har att röra sig med. Glöm ej att göra avdrag för resor till och från ditt arbete, barnomsorg, sen är det så för mig att om jag jobbar extra någon månad så får jag behålla dom pengarna. Vet ej om det är för att dom inte vet om det eller vad.. Men på det viset klarar jag mig bra.. Ingen vad jag vet har fått reda på att jag har löneutmätning och än så länge har jag inte stött på något hinder... Försök ta dig samman och skicka in dina papper så ska du se att det löser sig snart.. Du kommer må bättre snart och tänk på det att du är inte ensam.. Tror det är många runt oss som har samma problem men det är inget man vet för ingen pratar om det... Lycka till nu och håll ut... Tröst kramar till dig!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp