Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lösa allt med samlingslån

Hej!
Nu är det dags att söka samlingslån och försöka få ett så stort lån som möjligt för att lösa bort nästan allt.
Hur mycket vågar jag söka på?

inkomst 444.000kr
Underskott 68.000 (beroende på mycket utanför UC)
2 synliga lån på Uc , totalt 336000kr (ränta 9%)
massa skitlån utanför uc till höga räntor (12-19%)
inga anmärkningar
1 uc förfrågan 5 månader gammal-
1 kredit 25000kr =0 utnyttjad.
uc betyg 4,12
Råd önskas
MVH Anders

Detta var skumt.

Du har ju exceptionellt fina förutsättningar. Bra inkomst. Inga anmärkningar. Bara en enda förfrågning som dessutom är gammal. En kredit som dessutom är helt outnyttjad och normal blanco på strax över 300.000.

I min värld så ska ditt betyg ligga på ca 1.5% om inte ännu lägre men du ligger över 4%. Har du flyttat nyligen eller skiljt dig?

Hur som helst så kommer du att få bud men osäker på räntan.

Detta var skumt.

Du har ju exceptionellt fina förutsättningar. Bra inkomst. Inga anmärkningar. Bara en enda förfrågning som dessutom är gammal. En kredit som dessutom är helt outnyttjad och normal blanco på strax över 300.000.

I min värld så ska ditt betyg ligga på ca 1.5% om inte ännu lägre men du ligger över 4%. Har du flyttat nyligen eller skiljt dig?

Hur som helst så kommer du att få bud men osäker på räntan.
Hej!
1 st anmärkning som jag hade (missbrukad kredit) har nyss försvunnit= förra månaden) kan det vara det? låg på 6.89 i uc innan det

Hej!
1 st anmärkning som jag hade (missbrukad kredit) har nyss försvunnit= förra månaden) kan det vara det? låg på 6.89 i uc innan det

Då är det förmodligen det. Låt betyget lägga sig litegrann först, vilket det kommer göra inom snar framtid. Jag tycker helt klart att du ska söka på 500.000 på 15 år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp