Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lösa bl.a. Goodcash

Hej

Har ett lån på goodcash , Avida samt ett kreditkort som jag tänkte lösa bort .
Kreditkortet och Avida skulden syns på min uc men det gör inte goodcash . Däremot syns deras ff som dom gjorde när jag tog lånet . Kan det bli problem med att lösa bort goodcash vid ett samlingslån ?

Har inte sökt samlingslån men är på gång att göra .

Hej

Har ett lån på goodcash , Avida samt ett kreditkort som jag tänkte lösa bort .
Kreditkortet och Avida skulden syns på min uc men det gör inte goodcash . Däremot syns deras ff som dom gjorde när jag tog lånet . Kan det bli problem med att lösa bort goodcash vid ett samlingslån ?

Har inte sökt samlingslån men är på gång att göra .

Ingen som vet ?

Varför skulle det bli ett problem? Bara för att man har förfrågningar behöver det inte betyda att man beviljats lånet.

Nä men det är ju det jag menar jag ska ju lösa det om jag får mitt samlingslån och det syns inte på uc då dom inte redovisar skulden dit . Men hur ställer sig banken till att lösa bort ett lån som inte finns med bland uc skulder men syns som förfrågan ?

Nä men det är ju det jag menar jag ska ju lösa det om jag får mitt samlingslån och det syns inte på uc då dom inte redovisar skulden dit . Men hur ställer sig banken till att lösa bort ett lån som inte finns med bland uc skulder men syns som förfrågan ?

Det är nog inga problem! Det är ganska vanligt att lån inte rapporteras hos UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp