Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lösa inkasso med privatlån, snabbt svar uppskattas

Hej! Min ekonomi har börjat ordna upp sig och jag har nu en sista skuld hos inkasso. Jag ansökte om samlingslån och fick lösenkrav på det, både hos facit bank och resurs bank.
Är det helt kört att lösa fakturan hos inkasso? Så himla drygt för jag har förhandlat mig till ett ackord också.
går det ändra i ansökan och ta bort samla/lösa lån och se om man får nåt erbjudande?

Kan inte de bankerna som beviljat dig lånet betala inkassoskulden åt dig?

Kan inte de bankerna som beviljat dig lånet betala inkassoskulden åt dig?
Det är de jag undrar om de verkligen gör. Har läst i trådar att vissa inte gör det. Så undrar om någon lyckats med det.

Det är de jag undrar om de verkligen gör. Har läst i trådar att vissa inte gör det. Så undrar om någon lyckats med det.
Menar du att du inte vet om de löser just inkassoskulder? Kan du inte ringa och fråga långivaren?
Annars hoppas att ngn annan med erfarenhet av just en sådan situation kan svara.

Menar du att du inte vet om de löser just inkassoskulder? Kan du inte ringa och fråga långivaren?
Annars hoppas att ngn annan med erfarenhet av just en sådan situation kan svara.
De ena blev de avslag på då dom inte löser inkasso. Har ett erbjudande från resurs bank kvar nu men känns inte som att de är nån idé att prova ens

Har erfarenhet av Fascit och de är väldigt hjälpsamma. De betalar ut till ditt konto för att lösa vad som de inte kan och sen betalar du själv till Inkasso mm även om lånet är beviljat med lösenkrav. Tror jag betalade bort Lumify och Fairlo om jag minns.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp