- Meddelanden
- 77
- Mottagna reaktioner
- 9
- Poäng
- 32
Jag har en skuld på ca 60 t kr i olika sms lån..av dessa kommer jag kunna lösa ca 30 tkr nästa vecka när skatteåterbäringen kommer. Jag har inga bet. anmärkningar, inga förfrågningar sedan januari månad...dock 332 tkr i lön och 95 t kr i underskott. Blanco lån hos tre olika banker varav en hos BIK Bank totalt ca 300 t kr och krediter, säkert på 100 tkr..Jag har kämpat med min ekonomi i tre år..efter att min ex. drog och lämnade mig och barnen med obetalda amorteringar på lgh, barnomsorg, el och skulder som jag har tagit för att rädda arslet på honom. Jag har kämpat helt ensam med att betala räntan på lgh ..andra skulder som han har lämnat efter sig..Hyrt ut ett rum i vår lgh..det som återstår är väl att jag ska sälja mig själv. Han har för länge sedan hamnat hos KF ..och har en skuld på 168 tkr . Jag får inte hamna KF för då kommer vår lgh utmätas (?) det är mitt och barnens hem ..vi bor billigt och bra. Jag är helt panikslagen och vet inte hur ska jag lösa detta helvete..Det mest akuta är väl sms lånen..
Antar att min kreditv. är skit. Jag har ett misskött kreditkort hos SEB..som jag har betalat av..en skuld på 24000 är bara 6000 kr kvar av den skulden. Krediten sades upp 2014 januari/februari..finns det kvar som en anmärkning? Jag har betalat hederligt varje månad..
Antar att min kreditv. är skit. Jag har ett misskött kreditkort hos SEB..som jag har betalat av..en skuld på 24000 är bara 6000 kr kvar av den skulden. Krediten sades upp 2014 januari/februari..finns det kvar som en anmärkning? Jag har betalat hederligt varje månad..