Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Leasy, ångra köp av telefon

Hej, blev beviljad lån hos leasy på 20.000kr om jag köpte något på avbetalning. Så jag tog en iPhone för min är ändå trasig och han sa att de bara skulle öka månadskostnaden 100kr och massa struntsnack..
Såg nu att de tar 10.000kr för en telefon och undrar härmed..
Kan jag skicka tillbaka telefonen när den kommer och backa ut från de avtalet eller är de sammankopplat med lånet?

Tack för hjälp
Med vänlig hälsning,
Fundersam kille

Banditer, dom tvingar ofta folk att köpa något för att bli beviljad lånet sen blånekar dom detta tvång. Tror inte dom kan backa från låneavtalet om du gör så...även om dom gör det behöver du inte betala tillbaka allt på en gång.

Banditer, dom tvingar ofta folk att köpa något för att bli beviljad lånet sen blånekar dom detta tvång. Tror inte dom kan backa från låneavtalet om du gör så...även om dom gör det behöver du inte betala tillbaka allt på en gång.

315kr i månaden i 72 månader var man tvungen att acceptera en iPhone för om jag ville ha lån.. Ska ringa deras support när den kommit och säga att jag vill utnyttja min ångerrätt och se vad de säger.

Tack för svar
Mvh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp