22 Oktober 2013 #1 S Skånerowdy Ny medlem Poäng: 2 Blev medlem 12 Oktober 2013 Meddelanden 4 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 Hej alihoppa, Finns det någon som vet om man kan ta ett Thorn lån om man har ett lån hos leasy?
4 November 2013 #3 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Thorn Vilket inkasso har Thorn o går det att få avb där, om någon snäll själ vet ? Eller skickas det till Kfm direkt...
Thorn Vilket inkasso har Thorn o går det att få avb där, om någon snäll själ vet ? Eller skickas det till Kfm direkt...
4 November 2013 #4 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 hadde mitt lån hos thorn hos primi nova inkasso.sen tog alectum över skulden. och alectum har avb.
4 November 2013 #5 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Oregistrerade sa: hadde mitt lån hos thorn hos primi nova inkasso.sen tog alectum över skulden. och alectum har avb. Klicka för att se resterande... Ringde de inte och terroriserade dig för att få dig att betala innan det gick till inkasso hur blev du fri från alla samtal från dem??
Oregistrerade sa: hadde mitt lån hos thorn hos primi nova inkasso.sen tog alectum över skulden. och alectum har avb. Klicka för att se resterande... Ringde de inte och terroriserade dig för att få dig att betala innan det gick till inkasso hur blev du fri från alla samtal från dem??
7 November 2013 #6 J Jossan Ny medlem Poäng: 2 Blev medlem 7 November 2013 Meddelanden 1 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 Thorn och Leasy Skånerowdy sa: Hej alihoppa, Finns det någon som vet om man kan ta ett Thorn lån om man har ett lån hos leasy? Klicka för att se resterande... Hej jag har testat och det gick inte att låna hos båda. Hmmm, fast det stod att man kunde ha lån hos båda ...
Thorn och Leasy Skånerowdy sa: Hej alihoppa, Finns det någon som vet om man kan ta ett Thorn lån om man har ett lån hos leasy? Klicka för att se resterande... Hej jag har testat och det gick inte att låna hos båda. Hmmm, fast det stod att man kunde ha lån hos båda ...