Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lender, enkla? Vilken UC tar de?

Jag undrar om någon ansökt hos Lender, och vilken sorts UC de tar, är de enkla att få lån hos?

Är detta ett smslån eftersom du frågar i den kategorin?

lender

Tyvärr så kommer du nog inte att få svar via forumet för folk är inriktade på att ställa motfrågor och lägga till och dra ifrån. Synd, för detta forum ska väl vara till för att hjälpa varandra ifall man ställer en fråga.
Själv har jag ingen erfarenhet av Lender men undrar samma sak som dig!

Tyvärr så kommer du nog inte att få svar via forumet för folk är inriktade på att ställa motfrågor och lägga till och dra ifrån. Synd, för detta forum ska väl vara till för att hjälpa varandra ifall man ställer en fråga.
Själv har jag ingen erfarenhet av Lender men undrar samma sak som dig!

Något som jag lärt mej genom årens lopp i olika forum är att avvakta med att ha någon åsikt tills jag lärt mej forumets "informella" regler. Här får man visst svar och stöttning. Problemet är väl i detta fall att frågeställaren ställer frågan i fel kategori, SMS-lån, den borde ställts i kategorin "Större lån".

fel tråd

Något som jag lärt mej genom årens lopp i olika forum är att avvakta med att ha någon åsikt tills jag lärt mej forumets "informella" regler. Här får man visst svar och stöttning. Problemet är väl i detta fall att frågeställaren ställer frågan i fel kategori, SMS-lån, den borde ställts i kategorin "Större lån".

När jag har skrivit under fel tråd vilket inträffat så har mitt inlägg blivit flyttat. Om jag personligen ser en fråga och kan dela med mig ett svar så svarar jag utan att ifrågasätta om inlägget är under rätt tråd. Man är väl olika. Många kan t ex ställa en fråga om ett nytt smsbolag och genast så kommer inlägg "varför lånar du", "snart sitter du i skiten" etc etc och det är sådana motfrågor som folk kastar ur sig som jag finner helt onödiga och jag är övertygad om att Lånforum möblerar om. Stöd och stöttning? Ja ibland kan någon vänlig själ svara men många ggr spårar tråden ur även om smsbolagen är så snälla och går in och svarar så ger sig folk ALDRIG.

Problemet är att det nog bara är du som tror att sms-låne-bolagens syfte är att vara snälla. Ingen annan tror nog det.

Att många här ogillar sms-låne-bolagen är inte konstigt, eftersom folk här drabbats och drabbas hårt och lever med detta och kommer så göra under en relativt lång tid. Att många vill avråda folk från detta säger sig självt. Jag kan ge svar, men jag kan samtidigt avråda från att ta dumma lån. Det är enbart i gott syfte.

Senast ändrad:
!

Lägga värderingar och ord i andras munnar ska man akta sig för. Att sköta sitt eget borde räcka. Personligen tror jag ingen här på forumet är så inskränkt att dom inte vet innebörden av ett smslån eller av skuldsättning.

"Problemet är att det nog bara är du som tror att sms-låne-bolagens syfte är att vara snälla"
Vad håller du på med? Inbillar du dig att folk skriver saker eller drömmer du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp