• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

lendify - kontoutdrag?

aih

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Februari 2012
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
jag har erbjudits lån hos lendify genom lendo. det står att de begär komplettering i form av kontoutdrag. är det någon som har erfarenhet av detta? vad tittar dom på? jag har ett ruggigt spelmissbruk och mina kontoutdrag ser sjukt dåliga ut. nekar de då tror ni? eller kollar de på löner och så? kommer de bry sig om mina faktiska transaktioner, allt spelande, sp tänker jag inte ens försöka, det känns så himla integritetskränkande :/
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Conrad

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
16 Januari 2019
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
71
Poäng
217
När jag hade Lendify så var det Instantor. Tror inte att de hårdgranskar, är nog mer en koll att man inte ligger minus på kontot osv, att det finns en inkomst. Har haft många skitlån, men tycker att Lendify var bra. Räntan minskade (inte jättemycket, men ändå) om man betalade in i tid, osv. Ingen ockerränta heller.
 
M

Mari

Gäst
Poäng: 0
jag har erbjudits lån hos lendify genom lendo. det står att de begär komplettering i form av kontoutdrag. är det någon som har erfarenhet av detta? vad tittar dom på? jag har ett ruggigt spelmissbruk och mina kontoutdrag ser sjukt dåliga ut. nekar de då tror ni? eller kollar de på löner och så? kommer de bry sig om mina faktiska transaktioner, allt spelande, sp tänker jag inte ens försöka, det känns så himla integritetskränkande :/

Hur gick det för dig..? Fick du lån..?
Sitter i samma situation nu så nyfiken på hur det gick..
 
L

Levada

Gäst
Poäng: 0
jag har erbjudits lån hos lendify genom lendo. det står att de begär komplettering i form av kontoutdrag. är det någon som har erfarenhet av detta? vad tittar dom på? jag har ett ruggigt spelmissbruk och mina kontoutdrag ser sjukt dåliga ut. nekar de då tror ni? eller kollar de på löner och så? kommer de bry sig om mina faktiska transaktioner, allt spelande, sp tänker jag inte ens försöka, det känns så himla integritetskränkande :/
Blev beviljad 300 000kr för en vecka sen. De ville kolla mitt konto och såg att jag hade ett avbröt på 5 veckor( stämplade a kassa) i mitt jobb sen fick avslag.
Tog lån hos remember istället de begärde inget form av kompletteringar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp