Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lendit ny kreditgivare

Tror inte heller att dom öppnar igen. Dom sa när dom stängde att dom skulle va uppe igen inom en vecka. Plus att nu svarar dom inte ens på mail heller

Tror inte heller att dom öppnar igen. Dom sa när dom stängde att dom skulle va uppe igen inom en vecka. Plus att nu svarar dom inte ens på mail heller

Samma sak tror jag har mejlat men de svarar inte ens på mejl längre. Dåligt att inte ta hand om blivande låntagare.

Låter ju väldigt tokigt om dom redan lagt ner..det tror jag inte ..
Men det brukar ju vara problem med nystartade företag så det löser sig nog

Får följande meddelande: "Inga nya lån ges för tillfället ut pga tekniska uppdateringar. Skicka gärna ett mejl till [email protected] om du önskar bli informerad om vår nya uppstart"

Ser inte ut som att dessa öppnar igen? Konstigt att stänga ner efter mindre än en dag dock kan man tycka?

Lend it

det är kanske lika bra att flera stänger vi behöver mer seriösa aktörer som kan låna större belopp med hyfsad ränta och med en enkel uc i stället

Jag tycker ju inte att det är så konstigt att de stänger ner. De flesta nya som öppnar upp är ju mindre aktörer som erbjuder olika former av snabblån. Så fort en ny sida har öppnats verkar det ju sprida sig som en löpeld och många ansöker och får beviljade lån. Kapitalet tar sannolikt slut för dessa och de har inte möjlighet att låna ut mer hur gärna de än vill.

Lend it

man öppnar inte med mindre kapital enligt data inspektion så skall det finnas en säkerhet annars får man inte någon f skatt

Fick detta svar på mejlen idag:

Vi genomför för tillfället omfattande tekniska uppdateringar som kommer ta en längre tid att färdigställa. Pga det sker ingen ny utlåning just nu. Vi kommer att meddela samtliga av våra kunder så fort allt öppnar upp igen.
Med vänliga hälsningar

Kundtjänst

fick samma meddelande... fan varför hann jag inte låna innan de stängde ner???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp