• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lendo, Advisa eller Freedom Finance?

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Sen kommer ni kanske få varsin länk till eran mejl så ni kan signera avtalet båda två med erat BankID, en del banker ringer upp efter du valt lån för kompletterande uppgifter el be er skicka in sista lönespec. Något brukar man få skicka in. Så förvarna mamma på det
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
Ja troligtvis. Så jag frågade ifall någon hade erfarenhet från detta tidigare. Inte svårare än det. Men direkt så måste man börja nysta i om jag har något att dölja för min mamma...och att det verkar mysko för att hon litar på mig. Kanske är svårt för vissa här i forumet att förstå att det finns människor som kan lita på varandra.
De flesta skriver av omtanke, kan dock tycka att "över60" gör ett rejält övertramp.
 
J

jyrgen

Gäst
Poäng: 0
Varför har vissa så svårt att svara på trådens ursprungliga fråga istället för att prata om någons jävla mamma????Frågan är Lenmdo,Freedom finance eller Advisa!!!!Kan inte alla
som vet svara på den frågan istället för att skriva om annat skit jävla dumhuvven.
 

brittportmonä

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Varför har vissa så svårt att svara på trådens ursprungliga fråga istället för att prata om någons jävla mamma????Frågan är Lenmdo,Freedom finance eller Advisa!!!!Kan inte alla
som vet svara på den frågan istället för att skriva om annat skit jävla dumhuvven.

Arg 3år senare...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Fantastiskt!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp