Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo eller advisa, vilken ska man välja

Hej. Tänkte söka samlingslån och undrar vilket man ska välja? Har ni någon erfarenhet om vart man har störst chans?

Kika igenom vilka långivare de samarbetar med och välj därefter rätt låneförmedlare, utifrån sina förutsättningar och behov.

Berätta gärna hur det gick.

Gjorde en ansökan på lendo. Fick erbjudan på remember på hela beloppet (500 000) dock inte så bra ränta men bra mkt bättre än de räntor jag har idag... är så jäkla glad så det är inte klokt! Fick ett Mail sedan att det är godkänt och att de bara skulle kontrollera mitt bankkonto. Hoppas nu bara att det inte blir något mer...

Gjorde en ansökan på lendo. Fick erbjudan på remember på hela beloppet (500 000) dock inte så bra ränta men bra mkt bättre än de räntor jag har idag... är så jäkla glad så det är inte klokt! Fick ett Mail sedan att det är godkänt och att de bara skulle kontrollera mitt bankkonto. Hoppas nu bara att det inte blir något mer...

Förutsättningar och fick du andra offerter?

Härligt :) vad hade du för uc risk inkomst underskott osv? *nyfiken*

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp