Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lendo, helg eller vardag?

Hej mina vänner med samma mål!
Snart är det dags för mig att försöka få till ett samlingslån via Lendo. Jag undrar om ni med erfarenhet av detta vet om det är någon fördel att söka på en vardag kontra helg? Jag tänker mig någonstans kanske att det jobbas mer aktivt på bankerna under vardagar. Tror ni det är någon skillnad?

(På söndag försvinner en uc-förfrågan från mitt register. Jag funderar om jag ska söka då eller dagen därpå, Måndag)

Hej mina vänner med samma mål!
Snart är det dags för mig att försöka få till ett samlingslån via Lendo. Jag undrar om ni med erfarenhet av detta vet om det är någon fördel att söka på en vardag kontra helg? Jag tänker mig någonstans kanske att det jobbas mer aktivt på bankerna under vardagar. Tror ni det är någon skillnad?

(På söndag försvinner en uc-förfrågan från mitt register. Jag funderar om jag ska söka då eller dagen därpå, Måndag)
I praktiken kommer det inte att spela någon roll, bankernas tid för att besvara din ansökan kommer att börja räknas från måndag morgon.
Jag hade inte räknat med att få några svar under söndagen hur som.

Sök en vardag på morgonen/förmiddagen, onödigt att ansöka på helgen och dra ut på det hela.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp