• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lendo-nystart finans

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Den hopplöse

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Januari 2022
Meddelanden
47
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Både ja och nej. Hade varit skönt att bli av med lite små krediter men det skulle inte minska mina månadskostnader.
En tanke som slog mig var annars att du låter dom neka dig, läste att någon som vart nekad för att hen inte hade medlåntagare, hen klaga hos Lendo som makulera ff hos UC.. nu kanske 31/32 inte har så stor betydelse, med det var en tanke jag hade igår..
 

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
En tanke som slog mig var annars att du låter dom neka dig, läste att någon som vart nekad för att hen inte hade medlåntagare, hen klaga hos Lendo som makulera ff hos UC.. nu kanske 31/32 inte har så stor betydelse, med det var en tanke jag hade igår..
Aha ok, får se om jag ångrar erbjudandet eller provar och ser om de accepterar. Tack för tips!
 

Den hopplöse

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Januari 2022
Meddelanden
47
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Aha ok, får se om jag ångrar erbjudandet eller provar och ser om de accepterar. Tack för tips!
Vill du ha det om dom accepterar? Som jag förstod dig blir det ingen ekonomisk fördel att byta långivare. Men du kanske vill lösa någon kontokredit och få ut lite cash på kontot.. hur som, utan egen erfarenhet, men baserat på andras inlägg här, skulle jag avråda dig från att ingå avtal med Nystart
 

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Vill du ha det om dom accepterar? Som jag förstod dig blir det ingen ekonomisk fördel att byta långivare. Men du kanske vill lösa någon kontokredit och få ut lite cash på kontot.. hur som, utan egen erfarenhet, men baserat på andras inlägg här, skulle jag avråda dig från att ingå avtal med Nystart
Ja så går tankarna just nu. Kört ihop sig ganska rejält denna månad med alla lånekostnader, vab och sjukfrånvaro.. men har blivit ganska avskräckt av alla historier här. Får försöka sova på saken
 

Den hopplöse

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
13 Januari 2022
Meddelanden
47
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Finns förhoppningsvis bättre alternativ för dig vännen. Dock tror jag att UC lån är ganska kört för dig med tanke på förutsättningarna. Misstänker att du redan har alla andra du kan få utanför också.. Sov på det, imorgon är det en ny dag med nya utmaningarna och möjligheterna
 

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Signerade och fick avslag efter att de gått igenom mina transaktioner. Måste ha varit spelfri 6 månader för att få godkänt hos dom
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp