Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lindorff, går ej att få avbetalningsplan

Fick en smärre käftsmäll då jag logga in hos dem och skulle kolla på ett ärende jag har som precis gått dit och det står att det ej går att få avbetalningsplan
Har skrivit till dem om inte så går det illa nu

Fick en smärre käftsmäll då jag logga in hos dem och skulle kolla på ett ärende jag har som precis gått dit och det står att det ej går att få avbetalningsplan
Har skrivit till dem om inte så går det illa nu
Ring istället, dom är hopplösa på mail...

Så har det stått hos mig med och vad det egentligen betytt är att de vill diskutera fram en vettig plan som man faktiskt kan följa. Jag har bra erfarenhet av Lindorff.

Brukar ha korta planer på 6 månader i taget, sedan ska man hålla på och tjafsa med dom varje gång det ska förlängas, värdelöst...

Så har det stått hos mig med och vad det egentligen betytt är att de vill diskutera fram en vettig plan som man faktiskt kan följa. Jag har bra erfarenhet av Lindorff.
Ja det var som du skrev och jag berätta för dem vad som hänt och fick en mycket vettig avbetalningsplan

Skönt att det löste sig. Min erfarenhet av Lindorff är att de är riktigt bra att ha att göra med när det gäller avbetalningsplaner, så rubriken här förvånade mig, men mycket kan ju hända på ett par år (inte haft med dem att göra på 3-4 år).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp