- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 922
- Poäng
- 787
Håller tummarna!De öppnar kl 10 så är väldigt nervöst nu. Ska ringa om en stund, återkopplar.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Håller tummarna!De öppnar kl 10 så är väldigt nervöst nu. Ska ringa om en stund, återkopplar.
När har du ansökt hos de senast? Varför söker du inte via förmedlare istället? Större chans?Jag skulle återkomma på onsdag för de har gått för kort tid sen senaste ansökan. De kunde bara gå på förra som var avslag. Så 2 dagar nervositet till...
Sökte du via förmedlare då och fick inga bud?Sökte 12e mars kan ja ansöka hos förmedlare igen?
Ja, så sa de till mig också. Egentligen är det bäst att det går 6 månader mellan ff sa de.Ringde zmarta de sa jag ska vänta 3 månader. Men är det inte 30 dagar? Vad ska jag nu göra?
Försäljningsknep att säga att det går om 3 månader. Det handla enbart om dina totala EGNA förutsättningar såsom antal FF, underskott, skuldbörda osv.Ja, så sa de till mig också. Egentligen är det bäst att det går 6 månader mellan ff sa de.
Menar du att det måste gå 6 månader mellan ff? Eller att det inte spelar alls roll... utan att man bankerna bara kollar på antal ff, förutsättningar osv. ?Försäljningsknep att säga att det går om 3 månader. Det handla enbart om dina totala EGNA förutsättningar såsom antal FF, underskott, skuldbörda osv.
Dom vet inte vad dom pratar om.
Sambla lurade mig så många ggr att jag det går att samla , ansök om 3 månader igen . Bara rent skitsnack.
Jag fick 350k hos Swedbank med 27FF, 25% uc12 uc ff är för mycket tyvärr man måste ner under 2-3 st för man ska gå bättre bud.
Alltså söker du lån ofta så är det negativt. Men allt hör ju ihop. Antal FF osv. Så 6 månader låter rimligt men, däremot så spelar det också roll hur dina andra förutsättningar ser ut.Menar du att det måste gå 6 månader mellan ff? Eller att det inte spelar alls roll... utan att man bankerna bara kollar på antal ff, förutsättningar osv. ?
Tråkigt att höra. Hoppas Remember kan erbjuda något!Avslag pga collectors egna riskbedömning. Pratade med remember ska söka där imon annars får de bli skitlån igen på northmill. Aldrig ska de gå vägen.
Tråkigt!Avslag pga collectors egna riskbedömning. Pratade med remember ska söka där imon annars får de bli skitlån igen på northmill. Aldrig ska de gå vägen.
Dvs att ff tar betydligt hårdare på deras kreditbedömningar.Deras risk visar 14 på min uc 5.5
Det måste vara så.Dvs att ff tar betydligt hårdare på deras kreditbedömningar.
Inte lätt att lyssna på alla råd, men som jag krev i tråden, kom ner till 8ff och minska krediterna, så blir läget annorlunda.
Sökte du via förmedlare? Nordax har ofta godkänt med högre räntor men kalkylen måste gå ihop. Och inga inkasso får synas.
Blev inte din UC sämre nu när du tog en till ff?Får söka imon nu sjönk ju risken från 6.1 till 5.5 och min inkomst har uppdaterats på uc sedan ja sökte 12/3 men gör ett sista försök imon annars får ja söka på northmill eller avvakta till september...
Nej det kan ta uppåt ett dygn innan det ändras.Det jag skulle skriva precis att när jag kollar på minuc.se är betyget fortfarande 5.5 det ska väl ändras omedelbart i så fall?
Nej det gjorde de inte förra året. Och de löste en massa utanför UC utan problem.Det måste vara så.
Nordax tar både UC och Bisnode så både vara bra för att det ska gå.
Kolla Nordax på konto?
Hur gick det?De öppnar kl 10 så är väldigt nervöst nu. Ska ringa om en stund, återkopplar.
Nordax och Sevenday har alltid tagit UC och Bisnode på mig. Även förra året och året innan dess.Nej det gjorde de inte förra året. Och de löste en massa utanför UC utan problem.
Ja men med detta jag fick klarar jag nu minst 6 månader. Om jag skulle få 100k till är allt löst för i år då kan jag ha 0ff till nästa sommar och samla allt.Då får du ju ytterligare en FF imorrn?
Ja jag sa ju det sjukt skumt hur deras risk fungerar... är ju ingen liten skillnad mot uc heller. Hade köpt ifall de skildes 0.5-1.0% men fan 4-7% skumt...
Ja i mitt fall var de ju 8.5% det skiljde sig väldigt konstigt att de går på en annan risk och tråkigt.Ja jag sa ju det sjukt skumt hur deras risk fungerar... är ju ingen liten skillnad mot uc heller. Hade köpt ifall de skildes 0.5-1.0% men fan 4-7% skumt...