- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 596
- Poäng
- 597
Ja de kan man, om det finns utrymme för det. Finns en knapp där man kan ansöka om höjning.Någon som vet om man kan höja sitt lån på Loanstep? Kan inte se något på hemsidan o m det.
- Meddelanden
- 66
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 102
Dom har bytt till Creditsafe men annars så stämmer det andra ny upplysning hos Creditsafe och Tink tror jag det var.Gör de en ny kontroll via Instantor i kombination med ny Bisnode-upplysning eller hur ser det ut?
- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Har du ditt lån på 24 månader? De som har det kan höja.Fick svar av dom att man inte kan höja sitt lån och att nytt lån inte kan tas innan det andra är fullbetalt.
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Jag har 24 mån o kan inte höjaHar du ditt lån på 24 månader? De som har det kan höja.
- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Jag har 24 mån o kan inte höja
- Meddelanden
- 64
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 42
Förmodligen för att du inte har betalat tillräckligt mycket. Efter att jag hade gjort typ 3 inbetalningar så fick jag knappen om att höja.Det står så men på mitt står det ” Du kan inte utöka sitt lån ”
- Meddelanden
- 64
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 42
Då har du fått avslag? Vad är problemet? Sök ett lån av bank och du kommer få samma svar.Näe för jag har betalat 8000 i 5 månader o fått knappen o försökt sen blir det avslag
- Meddelanden
- 336
- Mottagna reaktioner
- 70
- Poäng
- 207
Intressant...ska se om det dyker upp för mig sen.
- Meddelanden
- 336
- Mottagna reaktioner
- 70
- Poäng
- 207
Ja creditsafe och tink använder de.Jag fick godkänt höjning på mitt 24 mån lån.Dom har bytt till Creditsafe men annars så stämmer det andra ny upplysning hos Creditsafe och Tink tror jag det var.
Jag fick en gång, 4 månader sen. Ej kunnat höja fastän ja betalat i tid. Har ca 9k tillgodo att höja. Men nekad varje gångJa creditsafe och tink använder de.Jag fick godkänt höjning på mitt 24 mån lån.
- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Dom har inga cashJag fick en gång, 4 månader sen. Ej kunnat höja fastän ja betalat i tid. Har ca 9k tillgodo att höja. Men nekad varje gång
Hahaha aa säkertDom har inga cash
- Meddelanden
- 336
- Mottagna reaktioner
- 70
- Poäng
- 207
Ja de vill ha in så mycket som möjligt först.Jag höjde ju direkt efter första inbetalningen till max så jag lär nog få vänta länge innan jag kan höja igen.Men det löste ju det jag tänkt ha det tillDom har inga cash
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Samma härJag fick en gång, 4 månader sen. Ej kunnat höja fastän ja betalat i tid. Har ca 9k tillgodo att höja. Men nekad varje gång
- Meddelanden
- 336
- Mottagna reaktioner
- 70
- Poäng
- 207
Ja troligen blir det väl så för mig med sen.Har ju höjt en gång.Det kanske måste gå 6 månader innan man kan höja igen?En del har ju det som standard.Men det är inte värt att tro att det går.Man kan ju testa men går det inte så är det så.Samma här
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.