• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Lumify dröjsmålsränta

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Mitt ska också ha gått vidare i fredags och lite oroligt vad jag kommer få för avbetalning och om jag får en avbetalningsplan?
Ja man vet ju aldrig. Har man tur så får man en bra avbetalningsplan hos Gothia. Jag kommer släppa det dit för jag kan inte betala 14 k på en faktura. Fick inte betala det beloppet (ursprungfakturan) som var innan 23e så då tackade jag för mig. Förstår bara inte hur det där företaget tänker..... Lite sen och sen ska man betala dubbelt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Ja man vet ju aldrig. Har man tur så får man en bra avbetalningsplan hos Gothia. Jag kommer släppa det dit för jag kan inte betala 14 k på en faktura. Fick inte betala det beloppet (ursprungfakturan) som var innan 23e så då tackade jag för mig. Förstår bara inte hur det där företaget tänker..... Lite sen och sen ska man betala dubbelt.
Hur stor skuld har du? Fick du också inkassokrav från dom och en varning om kronofogden?
 

VTH

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
61
Poäng
196
Rimligt att betalning ska ske 19e denna månad när det annars alltid är runt 25e. Vad händer om man väntar en vecka? Någon som vet?
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Rimligt att betalning ska ske 19e denna månad när det annars alltid är runt 25e. Vad händer om man väntar en vecka? Någon som vet?
Du kan se fram emot typ 10 telefonsamtal om dagen fram tills att du har betalat.
 

Fågeln utan vingar

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
26 December 2021
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
25
Poäng
92
Rimligt att betalning ska ske 19e denna månad när det annars alltid är runt 25e. Vad händer om man väntar en vecka? Någon som vet?
Jag var 13 dagar sen för någon månad sedan, hände inte så mycket de ringde inte så mycket jag hade förväntat mig men tror dock min skuld växte med 60 kr per dag innan jag betalade.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp