• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Lumify

Mannenmedhasten

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 Oktober 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
hej!
Tänkte kolla någon här vet om man kan ansöka om nytt lån på lumify efter att det har skickats till inkasso

bara en nyfiken fråga
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 907
Poäng
1 247
Shit i lumify! Värsta aktören som finns. Jobba med ekonomin få rätsida på det istället. Gör en plan för att komma ur lånekarusellen så ni kan få ett vanligt samlingslån. Fokus på förbättra UC. Minska nyttjade krediter. Inga nya lån, OM Det behövs välj bättre aktörer. Det finns några bättre om man tillfälligt behöver ha bort en kredit fr UC.
Om spelberoende; ta hjälp!! Det är många här i forumet som gått igenom samma resa. Ta lärdom.
Lycka till!
 

Mannenmedhasten

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 Oktober 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Shit i lumify! Värsta aktören som finns. Jobba med ekonomin få rätsida på det istället. Gör en plan för att komma ur lånekarusellen så ni kan få ett vanligt samlingslån. Fokus på förbättra UC. Minska nyttjade krediter. Inga nya lån, OM Det behövs välj bättre aktörer. Det finns några bättre om man tillfälligt behöver ha bort en kredit fr UC.
Om spelberoende; ta hjälp!! Det är många här i forumet som gått igenom samma resa. Ta lärdom.
Lycka till!
Jo jag försöker göra mitt bästa att ta mig ut denna sits men pengarna räcker inte hela vägen tyvär, skulle behövat samla mina lån helst för ett tag sedan, men med mina förfrågningar går det inte, har haft ett uppehåll sedan december så har inga förfrågningar sedan dess men har ju en jäkla massa sen innan och det ställer till det…
Behöver verkligen samla nu för att få någon typ av ordningen men vågar inte ansöka nu då jag har haft ett uppehåll och vet inte vad ja ska ta mig till riktigt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp