Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

märklig magkänsla av Nystartfinans

Hej!

Funderar på att baka ihop mina tre aktuella lån till ett samlingslån då mina månatliga kostnader skenat iväg. Har ett ganska uselt kreditbetyg hos UC på 9,2. Ca 15 förfrågningar men inga betalningsanmärkningar. Kontaktade därför Nystartfinans som jag läst om här på forumet. Mailade mina förusättningar och fick svar av en "Gustav" som tyckte mitt ärende såg "intressant" ut samt berättade att det går att göra en långgående analys av min situation utan att ta en UC. Vad har ni för erfarenheter av Nystartfinans? Fick en märklig magkänsla och är osäker på hur seriöst det här företaget egentligen är. Bidra gärna med era erfarenheter!

/Lodjuret

Hej!

Funderar på att baka ihop mina tre aktuella lån till ett samlingslån då mina månatliga kostnader skenat iväg. Har ett ganska uselt kreditbetyg hos UC på 9,2. Ca 15 förfrågningar men inga betalningsanmärkningar. Kontaktade därför Nystartfinans som jag läst om här på forumet. Mailade mina förusättningar och fick svar av en "Gustav" som tyckte mitt ärende såg "intressant" ut samt berättade att det går att göra en långgående analys av min situation utan att ta en UC. Vad har ni för erfarenheter av Nystartfinans? Fick en märklig magkänsla och är osäker på hur seriöst det här företaget egentligen är. Bidra gärna med era erfarenheter!

/Lodjuret

Hur mycket behöver du ta i lån? balanzia verkar vara bra för dom under kreditbetyg på 15. plus att man kan skicka in sin uc för att höra vad dom tror innan. gränsen där är dock 200.000.
nystartfinans får jag en känsla av att dom bara är till för att samla för att få ett bra lån efter ett år typ.. men inte säker då jag inte har dom.

Har redan lån hos Balanzia - det är av lånen jag vill baka ihop i ett samlingslån...

Kolla med Balanzia om du kan höja lånet för att samla allt hos dom.

Balanzia har ett utlåningstak på 200 k - mina sammantagna lån är större än så tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp