1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är i processen. Ansökte 280k Söndag och fick igår ett mail om att bekräfta min inkomst via Kreditz som jag gjorde och väntar sedan dess. Finns lite fler trådar om detta där inlägg skvallrar om lång handläggningstid, mer än de 2-4 som utlovas på hemsidan. Har mest ansökt för att se vad som erbjuds för att kunna släcka annat som dyker upp på UC, där WG inte skall figurera. Då ser saker och ting bättre ut så att man har grym förhandlingsposition för omförhandling av bolån.
De drar ju Bisnode, där jag på min upplysning har en nia, men i den rapporten de fick är en 8:a. Intressant att se är att på tidigare bisnode bakåt i tiden har endast 1 kreditkort från Ikano/VW rapporterats men inga blanco, bolån eller annat, men i den Bisnode de fick ut figurerar ett blanco från Nordax. Intressant.