Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Manuell granskning Wästgöta

Är i processen. Ansökte 280k Söndag och fick igår ett mail om att bekräfta min inkomst via Kreditz som jag gjorde och väntar sedan dess. Finns lite fler trådar om detta där inlägg skvallrar om lång handläggningstid, mer än de 2-4 som utlovas på hemsidan. Har mest ansökt för att se vad som erbjuds för att kunna släcka annat som dyker upp på UC, där WG inte skall figurera. Då ser saker och ting bättre ut så att man har grym förhandlingsposition för omförhandling av bolån.
De drar ju Bisnode, där jag på min upplysning har en nia, men i den rapporten de fick är en 8:a. Intressant att se är att på tidigare bisnode bakåt i tiden har endast 1 kreditkort från Ikano/VW rapporterats men inga blanco, bolån eller annat, men i den Bisnode de fick ut figurerar ett blanco från Nordax. Intressant.

Nekad efter manuell granskning nyligen. 7a på mina sidor/6a på upplysningskopian.

tidigare godkände dom nästan alla manuella granskningsar, men blivit hårdare i corona tider.

Senast ändrad:
Återkom gärna hur det gick.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp