Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginal banken

Ni som får samtal, är ni eller har varit kunder till dem? Enda som ringt mig var Lendo i en vecka efter ansökan, annars knäpptyst.

Mig ringer de med hela tiden en gång vart ja upprörd de ringer dagtid 9-17 när de flesta jobbar... Har hotat med o lösa deras lån men ja e väl bara en kund för dom så de fortsätter ringa mig,

De fick mitt signerade avtal i onsdags , verkar som det inte kommer några pengar denna veckan . Får till svar att det tar 2-5 bankdagar , ibland längre....

Mig ringer de med hela tiden en gång vart ja upprörd de ringer dagtid 9-17 när de flesta jobbar... Har hotat med o lösa deras lån men ja e väl bara en kund för dom så de fortsätter ringa mig,

Jag tog tillslut ett större lån hos annan aktör och löste lånet

Ett samtal har jag fått från de så det är inte farligt alls. Allt gick smidigt när jag fick lån hos marginalen. Inga kompletteringar eller lösen. De hade dock rekordmånga ansökningar då så det tog några dagar extra.

Hur längesedan är det du sökte? Kommer du ihåg hur länge det tog?

Hur längesedan är det du sökte? Kommer du ihåg hur länge det tog?
Det var i somras. Sökte på en torsdag och fick pengarna fredagen veckan efter. De hade som mest då. Precis efter juni uppdateringen av inkomstuppgifter

Jag har fortfarande inte fått mitt lån utbetalt, fått svar att det nu kan ta upp till 7 bankdagar , jag hade behövt pengarna i går .
Hoppas de dyker upp under dagen i dag el senast i morgon.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp