Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginal banken

Någon som har lust att berätta om sina erfarenheter av marginalbanken.
Snabba, ringer de arbetsgivaren? Får man lösa sina skulder själva el gör de de åt en om man ansöker om ett sådant lån ?

Jag blev beviljad av marginalen. Tog över en månad pga överbelastning. Jag hade lösenkrav men fyllde i att samla lån.

Att de ringer arbetsgivaren eller har lösenkrav är nog väldigt individuellt. Min arbetsgivare ringde de iaf inte upp.

Ringde inte min heller och inget lösenkrav men de ringer ofta sen med erbjudanden

För mig ringde de min chef och sa att ja sökt ett lån hos dom och att de ville bekräfta anställningen, hade dock mindre taxerad inkomst föregående år hos skattemyndigheten, räcker inte med lönebevis och anställningsbevis , vem som helst kan gjort ett själv, dock inte kul att de ringde jobbet, fick man höra av kollegorna vad man köpt sig för nått

För mig ringde de min chef och sa att ja sökt ett lån hos dom och att de ville bekräfta anställningen, hade dock mindre taxerad inkomst föregående år hos skattemyndigheten, räcker inte med lönebevis och anställningsbevis , vem som helst kan gjort ett själv, dock inte kul att de ringde jobbet, fick man höra av kollegorna vad man köpt sig för nått
Får de tala om att du sökt lån, bryter de inte mot banksekretessen då? Sen kan ju din chef själv lista ut det, men jag är tveksam att de rätt ut får säga att du sökt lån.

Får de tala om att du sökt lån, bryter de inte mot banksekretessen då? Sen kan ju din chef själv lista ut det, men jag är tveksam att de rätt ut får säga att du sökt lån.

Det bör stå något i villkoren för ansökan att man godkänner det förfarander

Jag blev beviljad av marginalen. Tog över en månad pga överbelastning. Jag hade lösenkrav men fyllde i att samla lån.

Att de ringer arbetsgivaren eller har lösenkrav är nog väldigt individuellt. Min arbetsgivare ringde de iaf inte upp.

Hur längesedan är det du sökte? Jag kan inte vänta så länge på pengarna....

Tackade ja till deras erbjudande , skickade in skuldbrevet via snigelpost i dag, förhoppningsvis har de det i morgon . Jag hoppas det går snabbt med utbetalningen och att jag har pengarna på fredag....
Jag får lösa mina skulder själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp