• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Marginalen Bank kräver arbetsgivareintyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Flingsalt

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Uppdatering:
Dom hoppas verkligen kunna gå igenom mina handling denna veckan. Dom har tydligen varit högt belastade. Det tror jag så mycket jag vill på. Har även idag skickat iväg ett långt mail till deras Kundombudsman med klagomål gällande mitt ärende.
Fortsättning följer...
 

Flingsalt

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Uppdatering:
Har nu tröttnat rejält. Tog kontakt med Advisa nu, så dom kommer att ta bort Marginalens förslag, ta bort kreditupplysningen och hjälpa mig med en ny ansökan!
Advisa har varit GULD i denna skitsituation. Advisa kontaktar mig i eftermiddag när allt är löst och förhoppningsvis går allt smidigt from nu!
 

Flingsalt

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Uppdatering:
Idag bad Advisa Marginalen att ta bort sitt erbjudande. Vill inte ha med en sådan bank att göra. Advisa tog bort min kreditupplysning och hjälpte mig att göra en ny ansökan. Som jag misstänkte så fick jag nu inte lika bra ränta. Men det får gå, då jag är lite desperat. Blev beviljad på Collector, med lösenkrav. Men vad jag har läst i detta forum så verkar dom vara bra och smidiga att ha att göra med. Håll tummarna för mig! Och anlita ALDRIG Marginalen som bank.
 

Nikke55

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 Februari 2020
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Precis. Skulle aldrig något mer vilja ha något med marginalen att göra och kommer lösa bort dem senare i sommar. Collector hade lösenkrav för mig och tog endast 2 dagar så hade jag pengarna på kontot
 

Flingsalt

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Precis. Skulle aldrig något mer vilja ha något med marginalen att göra och kommer lösa bort dem senare i sommar. Collector hade lösenkrav för mig och tog endast 2 dagar så hade jag pengarna på kontot
Fyfan vad gött att höra! Ska bli spännande och se om jag får svar från Marginalens "Kundombudsman" som jag mailade.
Hoppas verkligen på att allt går smidigt hos Collector. Skickade in min senaste lönespec till dom för säkerhetsskull. Och lade in mer lösenkrav än vad jag behövde.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp