Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Marginalen, någon som lånat på senare tid

Någon som lånat av Marginalen. Brukar det ta lång tid från att man ansöker tills pengarna betalas ut? Brukar dom ringa och fråga ut en om något?

Nu är det ett par år sedan jag fick ett större blancolån hos dom, men efter att jag skickat in papprena tog det bara ett par dagar innan jag hade pengarna på kontot. Dom ringde inte upp!
Däremot, om du är sen med en inbetalning en månad, då ringer dom likt Trustbuddy och terroriserar. Och alla frågor (även fakturafrågor) måste tas via telefon, de svarar inte på någonting via mail, alls. (Och jag HATAR telefon). Men - dom är ändock rätt schyssta, har man det tajt en månad så har jag aldrig haft problem att betala dubbelt månaden efter. Och efter att ha haft lånet 1,5 år så fick jag ner räntan rätt rejält och fick 600:- billigare månadsavgift när jag förklarade att jag hade det kämpigt och försökte hitta lösningar för att kunna fortsätta betala av lånet. Lite OT , men... ;-)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp