1. Zmarta - Forumets favorit 2. Lendo - Ett bra alternativ 3. Brixo Privatlån - Ingen UC 4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande 5. Klaralån - Lån utan UC 6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande 7. Lumify - Lån utan UC 8. Kredio - Lån utan UC 9. Ferratum - Lån utan UC 10. Brixo - Lån utan UC 11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad säger bankerna om en medlånetagare endast jobbar på 50% med ett rent kreditbetyg? Är chanserna lika stora till lån? Eller är chansen större eller lägre att man får något?
Vill få till ett lån på 100k med hyfsad ränta. Har sökt 2 ggr nu via 2 låneförmedlare men samma erbjudande från collector 100k 13-15% ränta, inte ett dugg sugen på det lånet med den räntan.
Då undrar jag om min sambo kan stå med också eller om hon söker och jag står med som lånemedtagare. Hon har dock runt 10k in. 14-16k innan skatt men inga ff eller blanco.