Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Medlemslån genom facket

Trias, kan du inte gå igenom Lendo - nappa på ett lån (säg SEB) sen via SEB omlägga det till ett facklån?
På så sätt garderar du dig om att åtminstone få dina pengar utan att ta en UC i onödan.

Hade det varit möjligt hade jag gjort det, men jag tror tyvärr inte att SEB har ett samarbete med fackförbundet jag tillhör...

https://seb.se/privat/lana/privatla...dlemslan_ad_cpc_retailpel&adkw=Seb medlemslån

Och Swedbank är jag körd hos om dom går igenom min kontohistorik. Inkassobetalningar och autogirobetalningar som betalats i efterhand. Nu vet jag inte om dom har koll på det, men jag skulle tro det...

Hur långt kollar Swedbank ens kontohistorik? Tänkt ta ett medlemslån i vår genom dem.

Hade det varit möjligt hade jag gjort det, men jag tror tyvärr inte att SEB har ett samarbete med fackförbundet jag tillhör...

https://seb.se/privat/lana/privatlan-och-krediter/medlemslan?adg=medgenerell&cmpid=google_medlemslan_ad_cpc_retailpel&adkw=Seb medlemslån

Och Swedbank är jag körd hos om dom går igenom min kontohistorik. Inkassobetalningar och autogirobetalningar som betalats i efterhand. Nu vet jag inte om dom har koll på det, men jag skulle tro det...

Hur är det med Danske Bank?

Hur långt kollar Swedbank ens kontohistorik? Tänkt ta ett medlemslån i vår genom dem.

Det kan nog endast dom själva svara på. Samtidigt är det väl ingenting man går ut med helt öppet. Men jag skulle tro att man gör det åtminstone 1 år tillbaka. Man är t ex spärrad under ett år ifall man skulle övertrassera kontot.

Gå med i ett fack för en dag? Går det.
Kan tipsa om mitt!

Nja, finns sätt att komma omkring det.
Jag har varit med i exempelvis syndikalisterna och jag hatar kommunism utan gick med som ett skämt :D

Jag hjälper dig via PM.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp