Söker Max 10 tusen. Det lån jag har syns ej på någon kreditupplysning. Jag gör inkomst identifikation med mitt bank konto. Har ut 25 varje månad efter skatt.Vad för summa söker du? Massa förfrågningar, lån och en inkomst av 159k är troligtvis anledningen
på bisnode har jag lägsta poäng.// Creditsafe medel och uc 38%…Söker Max 10 tusen. Det lån jag har syns ej på någon kreditupplysning. Jag gör inkomst identifikation med mitt bank konto. Har ut 25 varje månad efter skatt.
Ja.Vad behöver du pengarna till? Betala räkningar?
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Har du kreditkort med oanvänt utrymme?
Får inga kredikortHar du kreditkort med oanvänt utrymme?
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Testa Billender, men de tar Bisnode så har du dålig score där så blir du antagligen inte beviljad men är du desperat så värt att testa. Dock beviljar de högst 5 k och förut hade de högst 3 k första gången, vet ej hur det är nu. Sen om man blir beviljad en kredit så kan man betala räkningar via dem, men även räkningarna har tak, typ 1500 kr max.Får inga kredikort
Ibland har jag gjort att om jag har en räkning på säg 3000 kr så lägger jag in 1500 hos Billender och resten betalar jag med befintliga pengar.
Det är alltså inget kreditkort utan att tjänst att betala räkningar via.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.