• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Min kamp mot ett bättre liv

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Palace hur gammal är du?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Palace

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
31 Juli 2017
Meddelanden
272
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Nä haha ska orka gräva mig in bland alla flyttlådor i källaren :) snart så!

Jo, på tal om Hockeykort, har fått lov att rea bort ett kort nu för 400kr (värt det dubbla ) för att få in lite pengar. Tar ju emot men va gör man. Har inget annat att sälja.

Har ju ett gäng ”vanliga” då ca 480st som ligger på 20-50kr st. Men som jag skrev tar enormt lång tid och ork att sälja av då.’
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 450
Mottagna reaktioner
6 090
Poäng
4 117
Jo, på tal om Hockeykort, har fått lov att rea bort ett kort nu för 400kr (värt det dubbla ) för att få in lite pengar. Tar ju emot men va gör man. Har inget annat att sälja.

Har ju ett gäng ”vanliga” då ca 480st som ligger på 20-50kr st. Men som jag skrev tar enormt lång tid och ork att sälja av då.’
Ta dig tiden. Jag har sålt Pokemonkort och fått in en del pengar.
480 st x 20-50 är väldigt mycket pengar och utan att låta hård så kan du inte vara lat i din situation.
 

Palace

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
31 Juli 2017
Meddelanden
272
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Ta dig tiden. Jag har sålt Pokemonkort och fått in en del pengar.
480 st x 20-50 är väldigt mycket pengar och utan att låta hård så kan du inte vara lat i din situation.

Hehe, nä lat skulle jag inte säga att man är. Då vet du att det är en del att greja med. Måste köpa in ”grejer” med.
Men som sagt lär ju göra det. Många bäckar små
 
Senast ändrad:

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Ta dig tiden. Jag har sålt Pokemonkort och fått in en del pengar.
480 st x 20-50 är väldigt mycket pengar och utan att låta hård så kan du inte vara lat i din situation.

Sen handlar det ju lite om att visa att man själv har gjort allt man kan innan man ber andra om att swisha en pengar. Att ha potentiella tusenlappar under kudden men inte "orka" omsätta det i pengar ser inte så snyggt ut i mina ögon.
 

Palace

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
31 Juli 2017
Meddelanden
272
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Sen handlar det ju lite om att visa att man själv har gjort allt man kan innan man ber andra om att swisha en pengar. Att ha potentiella tusenlappar under kudden men inte "orka" omsätta det i pengar ser inte så snyggt ut i mina ögon.

Jo fast det kan jag säga att man har gjort. Har ju sålt av allt annat av värde.

För då du skriver tusenlappar blir lite skevt mot vad det är. Hur allt funkar i praktiken. Man man få sålt 0 kort till något enstaka kort på flera månader tid. Så på ett halvår ja dra till
Med kanske 0kr-300kr

Tänker du på det kort jag sålde för 400kr
Så har jag haft det i ca 28år,
Ett kort på Peter ”Foppa ” Forsberg med autograf.

Du ska veta hur mkt jag har sålt av.
 
Senast ändrad:

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 450
Mottagna reaktioner
6 090
Poäng
4 117
Jo fast det kan jag säga att man har gjort. Har ju sålt av allt annat av värde.

För då du skriver tusenlappar blir lite skevt mot vad det är. Hur allt funkar i praktiken. Man man få sålt 0 kort till något enstaka kort på flera månader tid. Så på ett halvår ja dra till
Med kanske 0kr-300kr
Lägg ut på Tradera. Jag la ner timmar på att goggla fram värdet på mina Pokemonkort samt lägga ut dom på Tradera men det var värt dom pengarna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp