• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Min kamp mot ett bättre liv

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 454
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Hehe, nä lat skulle jag inte säga att man är. Då vet du att det är en del att greja med. Måste köpa in ”grejer” med.
Men som sagt lär ju göra det. Många bäckar små
Det räcker med Sleeves och de säljs i hundrapack till bra priser. Sen satte jag en bit papp runtom och la i vanligt kuvert. Ingen som klagat el anmärkt på packningen.
Det tar myyycket tid och energi men ger en fin känsla efteråt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Palace

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
31 Juli 2017
Meddelanden
272
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Lägg ut på Tradera. Jag la ner timmar på att goggla fram värdet på mina Pokemonkort samt lägga ut dom på Tradera men det var värt dom pengarna.

Ja absolut. Har som sagt tidigare i många år haft som seriös hobby att köpa och sälja kort. Men sedan jag skadade mig så la jag ner det helt.

Hade alltid det högsta betyget man kunde få av sina köpare då mina kort var väl packade och i toppskick som utlovat.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 454
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Du kan inte lägga ner, kom igen nu du måste lösa din ekonomiska situation.
Jag hejar på dig. ♥️
 

Palace

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
31 Juli 2017
Meddelanden
272
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Du kan inte lägga ner, kom igen nu du måste lösa din ekonomiska situation.
Jag hejar på dig. ♥️

Blir nog mest för att ha något att pyssla. Har genom årens gång redan sålt bort ”dyrgriparna” då kunde det räckta att få sålt 2-3 kort i månaden för att få in en hyfsad slant.
 

Gåtan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
15 November 2018
Meddelanden
159
Mottagna reaktioner
179
Poäng
357
Hoppar verkligen det vänder för för dig nu framöver Palace , det har du förtjänat. Du är absolut en av de ärligaste personerna på detta forum , har lånat ut till dig lite
då och då och alltid har du betalt tillbaka hela beloppet på exakt datum , det hedrar dig!

Kämpa på nu , ät lite billigare och kräng lite hockeykort så kommer du hamna i fas du med!
 

Palace

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
31 Juli 2017
Meddelanden
272
Mottagna reaktioner
107
Poäng
307
Hoppar verkligen det vänder för för dig nu framöver Palace , det har du förtjänat. Du är absolut en av de ärligaste personerna på detta forum , har lånat ut till dig lite
då och då och alltid har du betalt tillbaka hela beloppet på exakt datum , det hedrar dig!

Kämpa på nu , ät lite billigare och kräng lite hockeykort så kommer du hamna i fas du med!


Tack snälla gåtan :) Utan all din hjälp vette tusan hur jag skulle ha fixat det.

Mm är just maten som jag kan kapa lite till på. Ja hockeykorten köp/sälj ska jag nog återuppta mer så fort man är
Just i fas.
 

M1800

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
25 December 2020
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Tack för att du berättar!
Det lättaste är nog telefonsex, att stryka och stöna lite samtidigt för en summa pengar haha. Såg detta på outsiders vid något tillfälle men vet inte om det är att rekommendera.
Dog inte den branschen ut med internets intåg, men det kanske finns några oldschool kvar
All respekt till dem
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp