Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min tur, akut hjälp!

"Du kommer endast att förlänga lidandet. Kan du inte få ett lån som samlar rubbet eller åtminstone en stor del, till ganska bra ränta, så är det nog bättre att släppa allt."

Det dummaste jag har hört att släppa allt för en sån liten summa? Kronofogden kommer ta massa extra räntor istället och han kommer få prick istället i 3 år.

Får du inte via BN så är drt hopplöst just nu. Det du ska göra är att vänta o ha tålamod. Vänta tills du inte har någon förfrågan kvar. Eller i alla fall 6 månader. Använda betalningsfria månader och amortera ner sämsta lånen. Fortsätta få ner månadskostnaden och lev snålt. Kämpa och nöt.

"Du kommer endast att förlänga lidandet. Kan du inte få ett lån som samlar rubbet eller åtminstone en stor del, till ganska bra ränta, så är det nog bättre att släppa allt."

Det dummaste jag har hört att släppa allt för en sån liten summa? Kronofogden kommer ta massa extra räntor istället och han kommer få prick istället i 3 år.

Får du inte via BN så är drt hopplöst just nu. Det du ska göra är att vänta o ha tålamod. Vänta tills du inte har någon förfrågan kvar. Eller i alla fall 6 månader. Använda betalningsfria månader och amortera ner sämsta lånen. Fortsätta få ner månadskostnaden och lev snålt. Kämpa och nöt.

Dummaste du hört? “Sån liten summa“? Det är ingen liten summa om det är över 10-20 smålån som ingår där. Sånt där käkar upp lönen, utan att skulden sjunker, då räntan äter upp inbetalningarna.

Läste du inte vad personen skrev? Som det är nu går det inte ihop! Kostnaderna är för höga! Det som söktes var ännu ett skitlån. Jag och många andra på forumet vet att det inte stannar där. "Bara ETT till skit lån, sedan är jag i fas." Det var det man intalade sig. Idag ångrar man att man inte släppte allt.

Såklart personen gör rätt i att avstå lån och kämpa vidare, men då ska det vara möjligt att göra så.

Senast ändrad:
Dummaste du hört? “Sån liten summa“? Det är ingen liten summa om det är över 10-20 smålån som ingår där. Sånt där käkar upp lönen, utan att skulden sjunker, då räntan äter upp inbetalningarna.

Läste du inte vad personen skrev? Som det är nu går det inte ihop! Kostnaderna är för höga! Det som söktes var ännu ett skitlån. Jag och många andra på forumet vet att det inte stannar där. "Bara ETT till skit lån, sedan är jag i fas." Det var det man intalade sig. Idag ångrar man att man inte släppte allt.

Såklart personen gör rätt i att avstå lån och kämpa vidare, men då ska det vara möjligt att göra så.

Läste inte igenom hela ordentligt. Men många smålåm med högre ränta ger ju en massa ränta och avgifter när de faller till fogden per styck. Tyvärr ser det inte så ljust ut om du inte får hos BN.
Jag tror ingen bank är villig att hjälpa dig som ensam sökande.

Men om du har föräldrar eller släkting så går det säkert. Hoppas du är öppen med ditt spelmissbruk för dina närmaste

Några 10-20 smålån rör det sig inte om. Har cirka 50-60.000 i smålån utöver det. Att släppa allt känns inte aktuellt, ska göra ett försök imorgon eller början av nästa vecka. Går det inte så blir det att amortera bort så mycket det går och ansöka igen efter skatten i April eller något sånt.

credway är väl det bästa som går att få som inte syns alls, men högsta där e 30000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp