Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina chanser till ett samlingslån?

Hej!
Jag har gjort mitt allra bästa med att hålla ut och dra ner på mina FF på UC, har gått ifrån 32st till 10st i dagsläget, tyvärr var jag riktigt jävla dum och drog på mig 5st under november då jag satt o räkna och hamna i ett panik läge och blev extremt desperat, och tyvärr har jag en till från 2021 också.

Min årsinkomst 2018- 155tkr, 2019 200tkr, och nu i juni när 2020 dyker upp så kommer det att stå 360tkr.
Riskprognos i dagsläget 8,75%, 110tkr synligt på UC, som tur är ligger den största i farsans namn (100tkr), har totalt skulder på ca 350tkr. Hade blivit världens lyckligaste grabb om jag får ett på iallafall 250.

Tänkte söka till juni och då kommer det att vara 8 FF synliga, Betalar idag lägsta beloppet mer än vad jag får in i månaden så går alltså back varje månad men förskottslön håller igång mig..
Är bara 21 och gjort många dåliga val här i livet än så länge. Undrar bara vad ni tror mina chanser är att faktiskt få ihop ett större lån nu till juni?

Senast ändrad:
Rätt så hög uc men bör se bättre när 2020 deklaration dipper ner. Osäker hur dom flesta ställer sig din lägre ålder men har du ett fast jobb sen en tid ser jag inte varför du inte skulle få ett eller flertal erbjudande. se bara till att hålla ff nere.. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp