• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Mina chanser till samlingslån

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 209
Mottagna reaktioner
1 078
Poäng
897
Fick 100 000 kr minst i lösen av sevenday
 

Nu_racker_det

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 September 2016
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
67
Poäng
197
Jag vill slå ett slag för Moank. Supersmidigt med Bank-ID, ett kort samtal, maila in uppgifter på lösenkraven och resten utbetalt på konto. Så smidigt och trevlig support. Vill man sänka räntan ytterligare så betalar man lånet direkt från nettolön men jag tror att min löneavdelning inte skulle uppskatta mer jobb.
 
M

Mikeson

Gäst
Poäng: 0
Jag vill slå ett slag för Moank. Supersmidigt med Bank-ID, ett kort samtal, maila in uppgifter på lösenkraven och resten utbetalt på konto. Så smidigt och trevlig support. Vill man sänka räntan ytterligare så betalar man lånet direkt från nettolön men jag tror att min löneavdelning inte skulle uppskatta mer jobb.
Fick du komplettera ngt?
 

Nu_racker_det

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
29 September 2016
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
67
Poäng
197
Fick du komplettera ngt?
Dom ringde och frågade lite om arbetssituation och vilka utgifter jag har. Jag var tveksam när jag gjorde en snabbgoogling när jag skulle välja bank. Valde en annan först men sen kontaktade jag dom och frågade om man var tvungen att ha nettolönavdrag men det var valfritt. So far so good. Sen kan jag nämna att dom var väldigt trevliga.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp