- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
Ja. SkojjareOch då kom på nu att löning är 25:e?Bara glömma dessa. Divide 2.0....
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ja. SkojjareOch då kom på nu att löning är 25:e?Bara glömma dessa. Divide 2.0....
🙄
Nej det tror jag inte.Tveksamt om de kommer öppna upp för det idag va?
Såg det också, men tänker att kanske där det stod ”intresseanmälan” så är det där man skall ansöka ?Dom har tagit bort datumet som stod, men fortfarande när man klickar är det intresseanmälning som gäller. Roligt också att det står man kan ansöka om upp till 10 000 men när man läser texten under så står det "Det här är en högkostnadskredit upp till 5 000 kr."
Kommer in på samma formulär som tidigare, "vi tar ingen kreditupplysning när du fyller i det här formuläret" osv...nej, tror inte jag skulle söka via den sidan, känns skumt.Såg det också, men tänker att kanske där det stod ”intresseanmälan” så är det där man skall ansöka ?

?
Deras sida känns väl inte helt klar änSamma månadskostnad, 95 kr, oavsett lånebelopp eller lånetid![]()

Valde att tacka nej till 3000:-Någon som har fått beviljat och utbetalt?
Löste det sig?Provade att ansöka men ansökningsprocessen är ju helt mongo. Avslag med motiveringen att jag hade angett ett felaktigt telefonnummer samt att jag inte hade angett ansökningssumma![]()
Hur blev du beviljad då?Godkänd direkt 10.000 massa krångel med fel mobilnr först men
Kanske fungerar nu.Hur gjorde ni som fick beviljat ansökningarna? För mig blir det bara fel.

Det är ju vansinnigt att låna ut till personer som är föremål för Kronofogden.Kanske fungerar nu.
Skrev in mitt vanliga nummer trots att det stod +46 (vilket inte ska gå då) och dessutom har jag förelägganden hos fogden vilket de skrev på framsidan att man inte kunde ha.
![]()
Hur ansökningarna in ens? Det står för min del att lånebelopp är ej ifylld även om jag har gjort det. Provat 100 ggr men det bli fel ändåNi som har ansökt, vilken kreditupplysning använder de sig av?![]()
Använder du safari? Isåfall ändra till chrome.Hur ansökningarna in ens? Det står för min del att lånebelopp är ej ifylld även om jag har gjort det. Provat 100 ggr men det bli fel ändå
King tack det gick braAnvänder du safari? Isåfall ändra till chrome.
Samma här.Fick Avslag
Så du tog ett lån?Haha ska inte klaga. Testade ändå, gick med 3000.
Kolla stavningen
Uppläggningsavgift500 SEK...sitter ihop ihop.
På hemsidan står det 595, här står det 500. Bara tacka och ta emot!
Va det inte du som inte var ”desperat efter pengar” och som skulle ”lägga ned nu”? No hard feelings men väljer man att låna med dessa villkor är man desperat efter pengar.Haha ska inte klaga. Testade ändå, gick med 3000.
Kolla stavningen
Uppläggningsavgift500 SEK...sitter ihop ihop.
På hemsidan står det 595, här står det 500. Bara tacka och ta emot!
Det stämmer jag tror dock att 90 % av alla här minst är desperata efter pengar. Jag tänkte om, har en skuld jag behöver betala om 35000 som ligger som betalningsföreläggande just nu. Jag hade tänkt att försök lösa merparten med ett annat lån, men fick till min besvikelse avslag.Va det inte du som inte var ”desperat efter pengar” och som skulle ”lägga ned nu”? No hard feelings men väljer man att låna med dessa villkor är man desperat efter pengar.