Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minifinans 2.0 vad tror ni?

Ska bli intressant att se när dom ändrar datum för lansering den här gången då...
Gissar på att någon gång mellan 08:00-09:00 imorgon så kommer det stå att dom tar emot ansökningar från och med 15:e augusti....;)🙄:facejoy:

Är det bisnode?

Tveksamt om de kommer öppna upp för det idag va?
Nej det tror jag inte.
Går fortfarande bara att göra intresseanmälningar utan någonting händer sen.
Jag menar ett företag som 2020 lovade att öppna upp inom 10-14 dagar igen efter sin systemuppdatering som öppnade 2 år senare och som dessutom nu redan ruckat på datumen 2-3 gånger ska man väl inte ha för mycket förhoppningar på...

Dom har tagit bort datumet som stod, men fortfarande när man klickar är det intresseanmälning som gäller. Roligt också att det står man kan ansöka om upp till 10 000 men när man läser texten under så står det "Det här är en högkostnadskredit upp till 5 000 kr."

Dom har tagit bort datumet som stod, men fortfarande när man klickar är det intresseanmälning som gäller. Roligt också att det står man kan ansöka om upp till 10 000 men när man läser texten under så står det "Det här är en högkostnadskredit upp till 5 000 kr."
Såg det också, men tänker att kanske där det stod ”intresseanmälan” så är det där man skall ansöka ?

Såg det också, men tänker att kanske där det stod ”intresseanmälan” så är det där man skall ansöka ?
Kommer in på samma formulär som tidigare, "vi tar ingen kreditupplysning när du fyller i det här formuläret" osv...nej, tror inte jag skulle söka via den sidan, känns skumt.

Sa ju det, vad trodde ni ens själva?
Snart skjuts det på till 15:e augusti, sen 25:e augusti, 15:e september osv..
Sen vid julafton 2025 kanske dom säger att dom öppnar efter nyår.
Nej, jag är inte så desperat efter pengar. Speciellt eftersom att dom fakturerade mig fel förra gången osv, så jag lägger ner detta nu. Rekommenderar er andra till att göra samma sak!

Haha och vänta lite nu?
”Det här är en högkostnadskredit upp till 5000 kronor”.
Ändå kan man ansöka om allt från 500 till 10000 sek.
Jäkla clowner alltså, ingenting stämmer!
Och det var dessa som skulle öppna idag va ;) :facejoy: :facejoy: :facejoy: ?

Provade att ansöka men ansökningsprocessen är ju helt mongo. Avslag med motiveringen att jag hade angett ett felaktigt telefonnummer samt att jag inte hade angett ansökningssumma :D

Godkänd direkt 10.000 massa krångel med fel mobilnr först men

Dom vill alltså ha 595:- i avgift för ett lån på 3000.. hahahahahaha va e detta för skämt

Haha ska inte klaga. Testade ändå, gick med 3000.
Kolla stavningen :facejoy:
Uppläggningsavgift500 SEK...sitter ihop ihop.
På hemsidan står det 595, här står det 500. Bara tacka och ta emot!

Bilagor

• 6746FD47-6FD3-4D8A-B3DF-45BADAEDE5EE.webp
    6746FD47-6FD3-4D8A-B3DF-45BADAEDE5EE.webp
    55.2 KB · Visningar: 247
Hur gjorde ni som fick beviljat ansökningarna? För mig blir det bara fel.

Hur gjorde ni som fick beviljat ansökningarna? För mig blir det bara fel.
Kanske fungerar nu.
Skrev in mitt vanliga nummer trots att det stod +46 (vilket inte ska gå då) och dessutom har jag förelägganden hos fogden vilket de skrev på framsidan att man inte kunde ha.
:facejoy:

Sökte 10.000 blev erbjuden 2000, tack men nej tack.

Vad tar dom för kreditupplysning?

Sökte 10 och fick erbjudande på 3000. Sen ska jag betala 595:- för att få ut dom + till en hög ränta varje månad. Tack men nejtack

Haha då gör dom som vad hette dom nu igen?
Fixza? Där 95 % av gänget fick beviljat minsta möjliga belopp, allt för att dom ska tjäna på det :facejoy:
Men men, är man i utsatt position som många av oss här är så är man tacksam för minsta lilla.

Kanske fungerar nu.
Skrev in mitt vanliga nummer trots att det stod +46 (vilket inte ska gå då) och dessutom har jag förelägganden hos fogden vilket de skrev på framsidan att man inte kunde ha.
:facejoy:
Det är ju vansinnigt att låna ut till personer som är föremål för Kronofogden.

Ni som har ansökt, vilken kreditupplysning använder de sig av? :)

Så du tog ett lån?
Den här uppläggnibgsavgiften? Kommer den på nästa mobilräkning? Har du fått låna 2500 kr eftersom de tog 500 kr på en gång?

Helt sjukt, att de tar 595 kr för att man ska låna. Sen mega ränta också på det. Sjukt!

Va det inte du som inte var ”desperat efter pengar” och som skulle ”lägga ned nu”? No hard feelings men väljer man att låna med dessa villkor är man desperat efter pengar.

ZwB
Va det inte du som inte var ”desperat efter pengar” och som skulle ”lägga ned nu”? No hard feelings men väljer man att låna med dessa villkor är man desperat efter pengar.
Det stämmer jag tror dock att 90 % av alla här minst är desperata efter pengar. Jag tänkte om, har en skuld jag behöver betala om 35000 som ligger som betalningsföreläggande just nu. Jag hade tänkt att försök lösa merparten med ett annat lån, men fick till min besvikelse avslag.
Då lånar man gärna 3000 oavsett villkor........

Har dom stängt ner för ansökningar nu igen? Hittar bara intresseanmälan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp