Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minifinans systemuppdatering...

Att minifinans har jobbat på systemuppdatering i över ett år är ett stort jävla skämt. De kunde ha gjort precis som de flesta aktörerna och stoppat lån pga av covid och inte dragit ”systemuppdatering” kortet.

Att minifinans har jobbat på systemuppdatering i över ett år är ett stort jävla skämt. De kunde ha gjort precis som de flesta aktörerna och stoppat lån pga av covid och inte dragit ”systemuppdatering” kortet.
Exakt min åsikt! De sa under sommaren att det skulle ta några veckor, tror detta var i juni eller juli. Sen slutade de höra av sig med mera. Dock skulle jag avråda alla att ta lån från detta oseriösa företag. Bara en sån här grej visar på ointresse och hur oseriösa de är med deras kunder. Haft och göra med dem för 1-1,5 år sedan.....ingenting stämde i princip.

Exakt min åsikt! De sa under sommaren att det skulle ta några veckor, tror detta var i juni eller juli. Sen slutade de höra av sig med mera. Dock skulle jag avråda alla att ta lån från detta oseriösa företag. Bara en sån här grej visar på ointresse och hur oseriösa de är med deras kunder. Haft och göra med dem för 1-1,5 år sedan.....ingenting stämde i princip.
De är verkligen oseriösa, jag håller med dig. Jag håller mig helst långt borta ifrån de.

Någon som vet om de kommer köra igång igen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp