Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minikrediten samma som Sweakredit?

Har också betalat till fel BG-nummer och har pratat med min bank. Dom säger
att minikredit måste ordna detta,de kan inte göra något.Men jag har försökt maila,ringa men de svara ju inte.Vad ska man göra?
Gillar inte när det krånglar så här.

Står på sidan att de har "stängt tillsvidare", kanske menar de support och allt... Kan de inte heller kontaktas så ser jag inga problem i att inte göra någonting alls, finns inte någon som skulle döma i deras favör så som de sköter affärer...

Men det är väl ett gatukök som man betalar till?
Personen bakom kan ju ha både en utlåningsfirma och ett gatukök, och bara ett bg?
Eller är jag fel på det?
Någon som vet säkert?

Men det är väl ett gatukök som man betalar till?
Personen bakom kan ju ha både en utlåningsfirma och ett gatukök, och bara ett bg?
Eller är jag fel på det?
Någon som vet säkert?

Ja alla som betalade enligt den första fakturan betalade till ,

Älv-Anns Gatukök
Tel: 0303-74 68 50
Göteborgsvägen 101 446 33 ÄLVÄNGEN

Men det var ju helt jävla fel kontonummer de skrivit i sina fakturor så nu vill
de ha in pengarna från oss kunder ännu en gång nu till det nya BankGirot...

Tycker att ekonomiansvarige på Minikrediten ska ringa till det gatuköket innan han flyr landet,
det måste ju vara mååånga tusenlappar han helt plötsligt fått in på sitt konto från ingenstans han gatuköksnissen.

Är det någon av er som tagit lån som fått papper hemskickade i samband med att ni fick lånet?

På sidan står det
"När måste lånet återbetalas och hur? Ett par dagar efter det att du har fått lånet får du en faktura med posten, den ska betalas inom 30 dagar beräknat från utbetalningsdatum."

Ja alla som betalade enligt den första fakturan betalade till ,

Älv-Anns Gatukök
Tel: 0303-74 68 50
Göteborgsvägen 101 446 33 ÄLVÄNGEN

Men det var ju helt jävla fel kontonummer de skrivit i sina fakturor så nu vill
de ha in pengarna från oss kunder ännu en gång nu till det nya BankGirot...

Tycker att ekonomiansvarige på Minikrediten ska ringa till det gatuköket innan han flyr landet,
det måste ju vara mååånga tusenlappar han helt plötsligt fått in på sitt konto från ingenstans han gatuköksnissen.

Samma som MiniFinans.

Jag betalade in till det bg kontot och dom har fått sin betalning enligt svar på mail.

Minikrediten eller Mofeta vems e felet??

tydligen så har Robin som gjort hemsidan inte gjort d rätt han har ju byggt även för MINIFINANS. har Minikrediten angett fel Bankgiro: så är det knappast kundens fel, utan företagets ,om nu kunden betalt. Vilka amatörer dom kan ju bli stämda av Minifinans för bedrägeri.

så kunden har gjort rätt Minikrediten får i sin tur kräva kontoutdrag från Minifinans. Företaget är reggad som snabbmatsbransch samt kreditgivning. detta kan kosta pengar för han som gjort hemsidan samt företaget Minikreditenman kan ju inte ange ett annat företags uppgifter??

Ni som betalt kan vara lugna jag studerar juridik KUNDEN har i detta fall gjort rätt.
Men om kund ljuger om betalning vilket det kommer att visa sig vid lösen mellan företagen kan KUNDEN få problem

ring

Ring mofeta deign det är dom som byggt deras sida och säg vad som gäller

Ring mofeta deign det är dom som byggt deras sida och säg vad som gäller

Varför tjatar ni om webbdesignern, vad fan brukar en sån ha med ekonomiavdelningen att göra?

Men ärligt talat vilken jävla skit allt detta är, jag visste inte att gatuköket i fråga även sysslade med kreditverksamhet.

Nu har alltså sidan http://minifinans.se/ på något sätt fått in alla pengarna som skulle till http://minikrediten.se/ ...

Jag vill fan ha en förklaring till vad som hänt och varför men http://minikrediten.se/ som vill ha pengar verkar ju ha problem med kommunikationen.

Jag får inte tag i dom på minikrediten. Har du testat att kontakta minifinans om det?
För att se vad dom säger om det hela.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp