- Meddelanden
- 707
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 447
Jag hade sökt idag lätt...
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Jag hade sökt idag lätt...
En smaksak med samla eller inte..jag körde utan samla men tjänar runt 900.000kr men hade Blanco innan jag sökte på 1,1Blir lite taggad nu!
Jag ska ju lösa mycket som inte syns på UC, ska jag trycka samla lån för hela summan 350,000 - och hoppas på att någon inte har lösenkrav?
Tror inte det har någon betydelse alls....du får förslag ändå...Och spelar det någon roll om man vill ha lånet på 10 eller 15 år? Alltså lägre chans att få erbjudande om man tar 15 år ?
Okej, men tror ja måste chansa på samla..Tror inte det har någon betydelse alls....du får förslag ändå...
Kör...håller tummarna..Okej, men tror ja måste chansa på samla..
Kör...håller tummarna..
Ja det hade jag nog gjort om jag kört samla...Samla för hela beloppet eller ?
Fantastiskt! Remember har nog aldrig lösen. De kör inte med lösen om jag minst rättOkej, fick flera erbjudanden!
Bäst är remember, det står inget om lösenkrav hos några ?
Sen brukar jag läsa att de erbjuder högre summa vid signering - OM man tar de men nekas, får man fortfarande låna startsumman?
Okej, fick flera erbjudanden!
Bäst är remember, det står inget om lösenkrav hos några ?
Sen brukar jag läsa att de erbjuder högre summa vid signering - OM man tar de men nekas, får man fortfarande låna startsumman?
Om jag tar en bank via Lendo - kan jag ringa en annan redan dagen efter och be dom använda upplysningen som finns tror ni?

Jag fick nåt adhd-ryck och sökte nu på advisa. 29 ff och 25 i UC-score. Meddelar hur det går för mig....
Är inte UC 19 lite för högt, är du tvungen till lån nu?
En annan som inte är med på Lendos banker?
Typ Bank Norwegian är inte det. Men jag menar om jag väljer nu säg remember. Sen ringer jag collector som jag också fick bud av - om jag då kan ringa collecor o försöka deala/spela dum och använda deras UC-förfrågan?
Tror det enda svaret på den frågan är att ringa.
Typ Bank Norwegian är inte det. Men jag menar om jag väljer nu säg remember. Sen ringer jag collector som jag också fick bud av - om jag då kan ringa collecor o försöka deala/spela dum och använda deras UC-förfrågan?
Ja o det funkar TerryTyp Bank Norwegian är inte det. Men jag menar om jag väljer nu säg remember. Sen ringer jag collector som jag också fick bud av - om jag då kan ringa collecor o försöka deala/spela dum och använda deras UC-förfrågan?
Vågar inte svara på det, men klart värt ett försök
Fått något svar DN1981?
Mellan 15,till 20maj uppdaterar denIngen uppdatering här än på kreditengagemanget...
Mellan 15,till 20maj uppdaterar den
Brukar registreras nästan omgående. Kollar du på Kreddy? Kolla betyget på minuc.seBlev en ansökan till advisa igår kväll... Det syns idag på UC att de gjort en ff men inget hände med kreditbetyget !!!
Brukar det ske direkt eller kommer det i efterhand ?
Kollar på minuc.seBrukar registreras nästan omgående. Kollar du på Kreddy? Kolla betyget på minuc.se
Blev det några erbjudanden?
Blev en ansökan till advisa igår kväll... Det syns idag på UC att de gjort en ff men inget hände med kreditbetyget !!!
Brukar det ske direkt eller kommer det i efterhand ?
Kollar på minuc.se
Inga erbjudanden än