• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Himme11

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
8 September 2021
Meddelanden
135
Mottagna reaktioner
30
Poäng
111
En ff blev 6 månader gammal idag. Gick från 1,8 till 1,7 wohoo vilket lyft hahaha (ironi) nu är det bara 4 mån kvar tills 1 av 3 ff försvinner.... Fan va man längtar. Vill egentligen vara helt ff fri och komma under 0, 9% spärren.... Lån på 165k dock... Så känns långt ifrån att komma dit om betyget bara rör sig 0,1 % för detta....
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
686
Poäng
607
En ff blev 6 månader gammal idag. Gick från 1,8 till 1,7 wohoo vilket lyft hahaha (ironi) nu är det bara 4 mån kvar tills 1 av 3 ff försvinner.... Fan va man längtar. Vill egentligen vara helt ff fri och komma under 0, 9% spärren.... Lån på 165k dock... Så känns långt ifrån att komma dit om betyget bara rör sig 0,1 % för detta....
Samma läge för mig med 1 av 3 ff som försvann nyss och jag kom då under 0.9%! (0.7%) Så håll hoppet vid liv, jag har synliga uc lån på mer än 1 miljon liksom
 

Himme11

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
8 September 2021
Meddelanden
135
Mottagna reaktioner
30
Poäng
111
Samma läge för mig med 1 av 3 ff som försvann nyss och jag kom då under 0.9%! (0.7%) Så håll hoppet vid liv, jag har synliga uc lån på mer än 1 miljon liksom
Ok! Så då kanske jag kommer ner till den nivån efter att 1 ff har tagits bort?
11 nov måste jag vänta till innan jag har fått bort 1 ff sen den andra 1/1 2023... Och den sista i juni nästa år....
Känns långt till dess...
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
686
Poäng
607
Ok! Så då kanske jag kommer ner till den nivån efter att 1 ff har tagits bort?
11 nov måste jag vänta till innan jag har fått bort 1 ff sen den andra 1/1 2023... Och den sista i juni nästa år....
Känns långt till dess...
Asså det är ju ett mysterium med uc betygen. Men som referens då, jag hade 1.23% i april med 4 ff. Sen 0.93% när det blev 3 ff i maj. Och sen 0.7% då nyligen vid 2 ff.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Kanske är fel tråd men frågar, orkar inte göra en ny tråd.

Jag tog nytt abonnemang och fick då en bisonde förfrågan hade då 2.10% risk stod det är det bra bisonde betyg? ÄR BARA NYFIKEN, absolut inte tänkt ta ett lån via bisonde…
 

SL71

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
8 Februari 2022
Meddelanden
116
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Kanske är fel tråd men frågar, orkar inte göra en ny tråd.

Jag tog nytt abonnemang och fick då en bisonde förfrågan hade då 2.10% risk stod det är det bra bisonde betyg? ÄR BARA NYFIKEN, absolut inte tänkt ta ett lån via bisonde…
Jag undrar vad egentligen är ett bra kreditbetyg överlag? Allt under 4.. under 3!?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp