• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Snacka skit kan du göra själv. Jobbar på bank och jag har kunnat tagit UC på kunder varje dag. Sedan är det inte UC som felar, är Softronic.
Du har tagit uc på kunder men hur vet du att informationen däri är korrekt? Det svaret har inte frågande bank rimligtvis för varför ställer ni i så fall frågan?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rootbeer

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
21 April 2022
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
12
Poäng
37
Du har tagit uc på kunder men hur vet du att informationen däri är korrekt? Det svaret har inte frågande bank rimligtvis för varför ställer ni i så fall frågan?
Jag tar detta en sista gång nu. UC funkar och har alltid gjort så. Det som INTE fungerar är Min UC. Två helt skilda saker
 

Stibium

Viktig medlem
Poäng: 286
Blev medlem
6 December 2022
Meddelanden
96
Mottagna reaktioner
101
Poäng
286

Gino

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
29 November 2022
Meddelanden
65
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Jag tar detta en sista gång nu. UC funkar och har alltid gjort så. Det som INTE fungerar är Min UC. Två helt skilda saker
Hur kan man vara så envis du hat fel, dom skrev det inte fungerar som det ska så med största sannolikhet har uc mer koll själva än du
 

Johannal

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
29 Mars 2022
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
46
Poäng
147
Nu får du ändå ge dig. Läser du själv vad du skriver? Hoppas ni i kommentarsfältet också fattar att Rootbeer faktiskt inte ”jobbar på bank” haha. Det är bara en terminalarbetare med ett stort ego som säger emot det UC går ut med.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Jag läste bara det hon bifogade och det ör uc som svarade , visste inte att du jobbade på uc ... vilka människor det finns

Ni får jättegärna fortsätta bråka med terminalarbetaren haha men jag vill bara flagga, rätta och är 100% säker att jag inte är en hon Hahaha , inte hen heller. Har hittat svaret på UCs fb sida
 

Klaridag

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
497
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Fortfarande nere. Dom verkar ha misslyckats kväll nummer två att få igång det. Hur länge ska detta pågå?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp