• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Livaa

Viktig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
13 April 2023
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Hej, en fråga jag har nu betalat av mitt fairlo lån, räcker det att göra det eller ska man avsluta den också? :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 004
Mottagna reaktioner
430
Poäng
557
Hoppas ingen lånar ifrån fairlo mer. Dessa jävlar har förstört folk. Deras ”samla” utan kreditupplysning som fått alla att använda det och nu ska dem rapportera till UC. Helt idiotiskt. Man har samlat lån som ej syns på uc i deras samla som ska nu synas i uc.
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
594
Mottagna reaktioner
269
Poäng
447
Hoppas ingen lånar ifrån fairlo mer. Dessa jävlar har förstört folk. Deras ”samla” utan kreditupplysning som fått alla att använda det och nu ska dem rapportera till UC. Helt idiotiskt. Man har samlat lån som ej syns på uc i deras samla som ska nu synas i uc.
Håller med får se om det blir av nästa vecka :mad:
 

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
112
Poäng
297
Hoppas ingen lånar ifrån fairlo mer. Dessa jävlar har förstört folk. Deras ”samla” utan kreditupplysning som fått alla att använda det och nu ska dem rapportera till UC. Helt idiotiskt. Man har samlat lån som ej syns på uc i deras samla som ska nu synas i uc.
Blev också trött på det igår kväll. Testade att samla lån hos Nordea vilket jag fick igenom. Slutbetalade och avslutade Fairlo. Känns skönt att ta sig ur den eviga kreditspiralen (sätta in och ta ut igen). UC gick bara upp 0,3% så det känns överkomligt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp