- Meddelanden
- 1 069
- Mottagna reaktioner
- 1 270
- Poäng
- 937
Just precis så! hahaVem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting nu men du ska veta nästa vecka då...
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Just precis så! hahaVem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting nu men du ska veta nästa vecka då...
Trist. Nej det kommer tyvärr inte hända något vid månadsuppdateringen heller, såvida du inte har något annat som förändras dåHade 2 förfrågningar som försvann 1/10 och 4/10 det hände INGET med betyget, Suck....
Och ändå inga nya förfrågningar, betala av krediterna i god takt osv. Kan det vara så att tappet blir vid uppdateringen i mitten av oktober istället?

Ett år utan betalningsanmärkningar idag.
För ett år sedan när jag blev av med min sista anmärkning så landade min UC på 0,23. Idag, ett år senare, så ligger den på 0,22. Då har jag ändå under det året betalat bort mina blancolån och ökat min taxerade inkomst med över 100 000 kr.
Trist. Nej det kommer tyvärr inte hända något vid månadsuppdateringen heller, såvida du inte har något annat som förändras då![]()
Stort grattisEtt år utan betalningsanmärkningar idag.
För ett år sedan när jag blev av med min sista anmärkning så landade min UC på 0,23. Idag, ett år senare, så ligger den på 0,22. Då har jag ändå under det året betalat bort mina blancolån och ökat min taxerade inkomst med över 100 000 kr.
längtar tills dess 
Ett schysst betyg, men en väl snål förbättring med tanke på att du ökat inkomsten och betalat bort dina blancolån.
SnyggtEtt år utan betalningsanmärkningar idag.

Jag hade en avbetalning/kredit på 10 k ca som jag betalat in och avslutat i september. Den kommer synas nu i mitten på oktober och man hoppas det ska göra något på uc, som just nu är det inte alltför vassa betyget 3,9Gahh jag som hade hoppats på det. Jo krediterna minskar ju , men det är där ju ett lotteri om det märks på betyget!
Det gör ju skillnad när skulder minskar i olika hög grad men även antalet krediter brukar vara av rätt stor betydelse vid uppdateringenMin UC har uppdaterats och gått från 1,8 till 4,3 då plötsligt Northmill bank har rapporterat in 2 använda krediter a 20 000 kr.
Antagligen credigo och easycredit, problemet är att dessa slutbetalades av och stängdes ner i början av året och har varit så sedan dess. Någon som fått samma sak? Vad gör man?
Så trött på detta bolag.
På mig med! Men inte northmill utan lendify kom med på denna uppdatering som jag slutbetala och avsluta i april. Betyget gick från 7,3 till 15,2.. SkumtMin UC har uppdaterats och gått från 1,8 till 4,3 då plötsligt Northmill bank har rapporterat in 2 använda krediter a 20 000 kr.
Antagligen credigo och easycredit, problemet är att dessa slutbetalades av och stängdes ner i början av året och har varit så sedan dess. Någon som fått samma sak? Vad gör man?
Så trött på detta bolag.

Wow, vilket ras/lyft eller hur man ska säga. Vad hände?Jag gick från 44% t 1.5%

Vad hade du förut?0.5% här.

Har något varit med om att Bank norwegian rapporterat fel på sitt kort?
Fick högre nyttjad kredit med det beloppet jag betalade in, istället för att det sänktes. Mitt betyg steg så klart då också
över tio år sedan jag hade "god kreditvärdighet". Sjukt nöjd.Snyggt hopp på nästan 2 procentenheterMinuc uppdaterades idag (lite ahead of schedule). Gick från 3,01 till 1,23 då jag halverat krediter från 55k till 29k och betalat av 20k blanco och reducerat antalet krediter från 10 till 6.
Varför står UC score envist fast på 592??? Eller kanske den kommer under dagen eller på torsdag då allt skulle ha uppdaterats. Tycker jag kunde krupit upp över 600 i alla fall.
Alla lån och krediter uppdaterades 30 Sept så där stämmer det i alla fall.

Snyggt, snacka om skillnad i betygBetalkoll borta! Från 2.4 till 0.4!![]()

Trist läge, sånt stort tappMin UC har uppdaterats och gått från 1,8 till 4,3 då plötsligt Northmill bank har rapporterat in 2 använda krediter a 20 000 kr.
Så trött på detta bolag.
Önskar själv jag hade 0,7 men snart så..Gick från 2,1 till 0,7 genom att nolla remembercard, visserligen från nästan fullt utnyttjat. Otroligt vad kreditkort påverkar betyget.

Ett av mina avslutade lån sen 6 månader tillbaka kom oxå helt plötsligt med idag på uppdateringen.. Betyget höjdes rejält men jag har ju inte kvar det lånet längre.. vad ska man göra..Det kanske försvinner snart igen?!?Vad f*n är detta??
Hur är det möjligt att en avslutad kredit kan dyka upp som aktiv efter flera månader?? Är det UC som fått fnatt eller är det kreditbolagen som inte kan hålla reda på aktiva och avslutade krediter?
Men precis det hände mig idag oxå . Med 4 Finance en avslutad kredit i maj kom plötsligt tillbaka som aktiv . Ringt 4 FinanceEtt av mina avslutade lån sen 6 månader tillbaka kom oxå helt plötsligt med idag på uppdateringen.. Betyget höjdes rejält men jag har ju inte kvar det lånet längre.. vad ska man göra..Det kanske försvinner snart igen?!?