• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
557
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Igår innan jag gjorde en förfrågan hade jag 0.3 i betyg. Idag visar minuc 0.4 med en till. I brevet på kivra från uc står det dock 2.91%. Blir int klok på det här
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Igår innan jag gjorde en förfrågan hade jag 0.3 i betyg. Idag visar minuc 0.4 med en till. I brevet på kivra från uc står det dock 2.91%. Blir int klok på det här
Sökte du via låneförmedlare, borde det vara massa betyg, en för varje bank plus en för låneförmedlaren. Betyget för Låneförmedlaren borde stämma (0,3).
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
557
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Sökte du via låneförmedlare, borde det vara massa betyg, en för varje bank plus en för låneförmedlaren. Betyget för Låneförmedlaren borde stämma (0,3).

Joo jag valde advisa. Blev mest fundersam varför det står 2.9. Är ju betydligt sämre än 0.4. Förstår ju att betyget ökar med en förfrågning men om det då kunde visa samma..

"19 frågor har registrerats utan att redovisas " ser jag ju också
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Joo jag valde advisa. Blev mest fundersam varför det står 2.9. Är ju betydligt sämre än 0.4. Förstår ju att betyget ökar med en förfrågning men om det då kunde visa samma..

"19 frågor har registrerats utan att redovisas " ser jag ju också
Vem står det på kopian som har tagit ff på dig? Är det Advisa?
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Joo jag valde advisa. Blev mest fundersam varför det står 2.9. Är ju betydligt sämre än 0.4. Förstår ju att betyget ökar med en förfrågning men om det då kunde visa samma..

"19 frågor har registrerats utan att redovisas " ser jag ju också
När jag tänker efter jag har tycka att 0.3 var ett alldeles för bra betyg på dig. Framför allt med tanke på din skuldbörda i förhållande till inkomst. Hade du några ff sedan tidigare också?
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
557
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
När jag tänker efter jag har tycka att 0.3 var ett alldeles för bra betyg på dig. Framför allt med tanke på din skuldbörda i förhållande till inkomst. Hade du några ff sedan tidigare också?

Jag är då bara glad att det sjunkit såpass. Har nästan fått det jag sökt hitills men till betydligt högre ränta än jag hoppats på.

Jo hade en kvar sen september förra året. Iaf så förfrågan står i advisas namn på minuc däremot på kivra står ucn gjord i fellow finance namn. Kanske ingår i koncernen?
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Jag är då bara glad att det sjunkit såpass. Har nästan fått det jag sökt hitills men till betydligt högre ränta än jag hoppats på.

Jo hade en kvar sen september förra året. Iaf så förfrågan står i advisas namn på minuc däremot på kivra står ucn gjord i fellow finance namn. Kanske ingår i koncernen?
Nej Fellow finance är en långivare. Scrolla ner på den kopian du fått borde ligga många fler kopior till alla långivare samma dokument.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
557
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Nej Fellow finance är en långivare. Scrolla ner på den kopian du fått borde ligga många fler kopior till alla långivare samma dokument.

Oops. Du hade rätt. Fanns en hel drös på kopian.

Denna väntan ä olidlig på beloppet. Har 3 potentiella banker jag väntar svar på sen 09 igår morse. Svårt å koncentrera mig på annat
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Oops. Du hade rätt. Fanns en hel drös på kopian.

Denna väntan ä olidlig på beloppet. Har 3 potentiella banker jag väntar svar på sen 09 igår morse. Svårt å koncentrera mig på annat
Men visst var det andra betyg på de andra? "Skit"-långivare som Fellow Finance borde ha högre betyg på dig jämfört med andra.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp