• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

antonio53

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
18 Maj 2019
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
inte ändrad alls. ligger på 0,3 hela tiden sedan augusti. Även efter 1 ff försvann igår fortfarande på 0,3. jag har endast 1 mikro FF som försvinner imorgon. tror inte att det skulle ändra något mer. kanske 0,3 är det minst för mig. Har ingen synlig lån på UC, 2 kreditkort 70K+30K som är nollad sedan juni.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

Grodan9

Gäst
Poäng: 0
Avsluta det större kreditkortet så kommer sitt kreditbetyg att ändras till det bättre ;)

inte ändrad alls. ligger på 0,3 hela tiden sedan augusti. Även efter 1 ff försvann igår fortfarande på 0,3. jag har endast 1 mikro FF som försvinner imorgon. tror inte att det skulle ändra något mer. kanske 0,3 är det minst för mig. Har ingen synlig lån på UC, 2 kreditkort 70K+30K som är nollad sedan juni.
 
M

Miji

Gäst
Poäng: 0
inte ändrad alls. ligger på 0,3 hela tiden sedan augusti. Även efter 1 ff försvann igår fortfarande på 0,3. jag har endast 1 mikro FF som försvinner imorgon. tror inte att det skulle ändra något mer. kanske 0,3 är det minst för mig. Har ingen synlig lån på UC, 2 kreditkort 70K+30K som är nollad sedan juni.

Samma lika läge för mig, se min tråd under denna. Har beställt ett nytt Amex för arr kunna visa på ”nödkredit” helt vansinnigt
 
L

Lilla jag25

Gäst
Poäng: 0
Mitt betyg ändras inte, uppgifterna uppdaterade med minskade lån, en avslutad kredit osv. Men betyget exakt samma? Är det något fel?
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
samma här kreditbetyg fortfarande 12 har avslutat 4 krediter 6 mindre FF. samma score wtf tråkigt system. men jäklar vad dom vill uppdatera sig snabbt om man drar på sig 1 uc mer sorligt men sant.xD
 

melker_

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Mars 2019
Meddelanden
86
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Gått från 15ish till 7,8% med ny uppdatering credway avslutad men samlingslån på 150k och amex 40k beviljat ej använt trodde risken skulle öka när mitt samlingslån registrerades plus ett nytt kreditkort ???
Plus att 3 ff tillkommit så jag har 18 ff
Enda som va synligt innan var Bn kreditkort 20k
Och credway 30k
Hur kan mitt betyg halverats ?
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 276
Poäng
997
Gått från 15ish till 7,8% med ny uppdatering credway avslutad men samlingslån på 150k och amex 40k beviljat ej använt trodde risken skulle öka när mitt samlingslån registrerades plus ett nytt kreditkort ???
Plus att 3 ff tillkommit så jag har 18 ff
Enda som va synligt innan var Bn kreditkort 20k
Och credway 30k
Hur kan mitt betyg halverats ?

40k outnyttjat är bra för betyget. Ökade lån verkar inte betyda så mycket, det är krediterna man ska ha pejl på.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp