• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Från 8,9 till 22. Fattar inte..
Inga nya lån, ff eller något. Däremot högt nyttjade krediter (men var likadant förra månaden).
De övertrasserade är
Swedbank: 10 283 nyttjat av 10 000 beviljat.
EasyCard: 15 599 nyttjat av 15 000 beviljat.
(Dock reglerade, men det hann inte rapporteras).
Även betalkoll står som övertrasserad, men den står som avslutad så de ska ju inte påverka?
Det var ett stort hopp. Trist när det går åt det hålleto_O
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
:);)
1 ff från Lendo - sökte samlingslån I början på förra månaden
Ok. Har själv aldrig haft lägre än 0,5. Så vitt jag vet ska tilläggas. Man har ju inte direkt varit medveten om att man ens har ett ”betyg”, bara i några år känns det som, när det började gå att använda UC:s tjänster som privatperson;)
 

Barajag

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 Januari 2018
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
353
Poäng
477
Svårt att begripa. Kanske har något att göra med att man jämförs med andra i Sverige och hamnar i en annan slags ”jämförelsegrupp?

såg sedan att det var för att collector inte avslutade betalkoll som jag bad dom om utan de tog bara bort krediten ner till 10 000. Då jag hade 14 000 utnyttjat så vart de ju att jag är övertrasserad med 4000 kr. Har mailat dom idag och nu är den borta, på appen står de som 0 kr så hoppas på bättre betyg än 2.4 nästa uppdatering iaf!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp