• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
167
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Även mitt kreditbetyg har uppdaterats inatt. Däremot väntar jag på uppdatering av inkomstuppgifter. Någon som har koll på när detta bör ske?

Edit. Såg nu att inkomsten bör uppdateras 17 Juni.
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
818
Mottagna reaktioner
303
Poäng
497
Någon som har stenkoll på kontokredit, minimalt utnyttjande och vad det kan göra gott för riskprognosen?

Har i dagsläget inga krediter men tänkte ansöka om Ferratum på fredag som rapporterar till UC och genom den krediten ha minimalt utnyttjande för att optimera min riskprognos till
mina låneansökningar slutet på augusti.

Är detta en god idé?

Tack
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
697
Mottagna reaktioner
153
Poäng
357
Mina brixo lån (2st) försvann från uc inatt, skulderna minskade med över 30 000 från 390 000 synlingt 4 lån till 354 000 och 2 lån MEN BETYGET STEG FRÅN 16% TILL 19% VAFAN E DETTA FÖR SKIT!!!!???
 
M

MLA

Gäst
Poäng: 0
Aha de var visst avslutade, såg att mängden kredit var lägre nu än innan och hade inte fyllt i visa avslutade. Sjönk inget, men spelar ingen roll.
 
S

Skattlös

Gäst
Poäng: 0
Jaha, då är man uppe på 4.04 efter ett bolånelöfte och ett lån till tandläkaren. Lite tråkigt men nödvändigt och nu blir det spännande att se hur det tickar neråt igen. Pepp, pepp!
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
Gött brixo försvann inatt och 12 andra krediter som min familj har hjälpt mig med. Har 1.6 i uc betyg trots 22 uc ff som alla går ut nu i oktober.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp