- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Nån som fått sin UC uppdaterad?
Nix
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Nån som fått sin UC uppdaterad?
😎Då har vi Nope,Nej,Nix och Nepp
Tror det kommer på onsdag/torsdag!

Man blir ju less på brixo. Skaffade flexkontot 20k. Inrapporterade till uc vilket jag vet mycket väl men enligt dom så är det beviljade beloppet 20k och utnyttjat 20539. Så dom har alltså lagt in uppläggningsavgiften som en övertrassering..
Men så dumtMan blir ju less på brixo. Skaffade flexkontot 20k. Inrapporterade till uc vilket jag vet mycket väl men enligt dom så är det beviljade beloppet 20k och utnyttjat 20539. Så dom har alltså lagt in uppläggningsavgiften som en övertrassering..

Då är den inte avslutad. Hade lite över 10 tusen fr Thorn kvar igår på min Kreddy som jag löst för ca 1, 5 mån sen..inatt försvann alla spår fr Thorn på Kreddy å mitt betyg bättrades till 2,3 fr 2,5.Hur vet man om en kredit försvunnit?
Såhär. Jag betalade av Euroloan och bad dom avsluta den. Men den syns fortfarande för mig i ett år och den står med på Kreddy som utnyttjad 0 av 5.000...
Det står bättrades till 2.3Försämrades menar du? 2.3 är bättre än 2.5![]()

Bättrades till 2,3 som jag skrev ja.Försämrades menar du? 2.3 är bättre än 2.5![]()

Har samma på min... uppdateras om 3 dagar.Märkligt hur Kreddy kan va snabbare än UC sjäva, inatt försvann en löst kredit på Kreddy å mitt betyg bättrades fr 2,5 till 2,3 men på min UC har ja fortfarande 2,5 och krediten i fråga syns än. Kreddy uppdateras om 3 dagar står det oxå.. Men bevisligen uppdateras Kreddy oftare.
Inte jag heller.Har alla fått sin UC score uppdaterad förutom jag?

Mailade dom jävlarna o ska se om dom kan rätta till det. Är ju inte ens rimligt.
Nej tyvärr inte..Har de svarat?
novemberNi har fått uppdaterat. Under krediternas utveckling under dom senaste 12 månaderna. Är det december eller november månad som är angivet där?
Alltså om det är jämna eller ojämna månader som visas.