Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Dom brukar vara tidigare ut. Märkligt. Men då blir det väl imorgon.

jag sökte höjning av min kredit hos Avanza gick då från 3 till 4 ff betyget gick från 1,5 till 2,2
men på Avanzas kopia 0,48%

jag sökte höjning av min kredit hos Avanza gick då från 3 till 4 ff betyget gick från 1,5 till 2,2
men på Avanzas kopia 0,48%
Ja lustigt när man söker faktiskt samma här sökte i augusti men vissa visa det 20% på andra 49%... samma nyss 27.3 på uc men på rocker 23%...

Det beror på att olika långivare hämtar in olika uppgifter. Alla hämtar inte allt, vissa hämtar ex inte misskött kredit.

Söker ni via Lendo kan ni se hur upplysningarna skiljer sig från bank till bank med vilken typ utav information dom begärt.

Dom verkade haft någon störning idag igen, otroligt.

någon mer som har problem med Kreddy? den säger att jag inte hittar BankID

Brukar ske i omgångar så fram till lunch bör alla se uppdateringen.

Kommer ni in på deras hemsida?

Jag kommer in. Någon som vet om betyget inte rör sig när man fått anmärkning? Mitt har stått på samma i 7 månader

Fortfarande ingen? Kanske är imorgon då trots allt

Suuuuuuuuckkkkkk. Enda gången jag verkligen är nyfiken på uppdateringen åsså är det strul. Har väl ändrat för mycket och överbelastat systemet 😛

Suuuuuuuuckkkkkk. Enda gången jag verkligen är nyfiken på uppdateringen åsså är det strul. Har väl ändrat för mycket och överbelastat systemet 😛

Måste ju bli imorgon kan man tycka.

Är du säker att den har gjort det?

Jättemärkligt, mitt är fortfarande inte uppdaterat....

Jag tror inte UC varitsåhär "sena" på säkert 11-12 månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp