- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 187
Ska du betala tillbaka eller fick du utbetalt i början av april?
jag ska betala tillbaka. Uppdateras det inte förrän i augusti då? Då blir jag riktigt besviken..
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ska du betala tillbaka eller fick du utbetalt i början av april?
Kollat i kreditkollen och inkomstuppgifter?
Kollat ratsit nu och där står det fortfarande gamla lönen.Kollat i kreditkollen och inkomstuppgifter?
Så är det kanske.Kollat ratsit nu och där står det fortfarande gamla lönen.
Men den är ju inte för 2021 så den stämmer ju inte. Trots att den står 2021.
Kan man betala in kvarskatten så de uppdaterar då?? Alltså vad dåligt på riktigt att den inte uppdateras..!
Då får du nog bli det.jag ska betala tillbaka. Uppdateras det inte förrän i augusti då? Då blir jag riktigt besviken..
Då får du nog bli
Skatteverket och uc har sina körningar, bara avvakta till juni är jag rädd förJa, bara att gilla läget men klart man blir lite besviken. Hade sett fram emot en uppdatering av lönen nu tidigare.
Vet du ifall man kan betala in kvarskatten snart och om det uppdateras då istället?
Betala in kvarskatt och skicka in deklarationen igen efter att inbetalning blivit registrerad. Då går det fortare, senast juni.Ja, bara att gilla läget men klart man blir lite besviken. Hade sett fram emot en uppdatering av lönen nu tidigare.
Vet du ifall man kan betala in kvarskatten snart och om det uppdateras då istället?
Ja jag har läst om flera på forumet som fått det, tycker det är dåligt att ingen notis går ut efter man godkänt det och det sker en ändring.Loggade in på Skatteverket nu, såg att det hade blivit en förändringar rapporterade inkomstuppgifter, så var tvungen att godkänna den för att skicka in deklarationen igen. Var några kronor som skiljde.
kanske var därför min inte blev uppdaterad pga den ändringen. Synd att man inte fick en blänkare om det i kivra tex.
Inte för mig, än =(Månadens uppdatering är gjord nu.

Vilket jävla dunder hopp!Nu är min uppdaterad, från att ha 8800kr utnyttjat av 10.000kr på betalkoll till att avsluta denna och inte ha en enda kredit på uc.
Mitt betyg gick från 15.91 % till 7,56![]()
![]()
Riktigt niceVilket jävla dunder hopp!
Trodde inte ja skulle komma under 10, med tanke på mina misskötta krediter.
Va det en kredit? Jävla hopp grattis. Sjukt om du har 28ffÄntligen!! Northmill skulderna är nu borta från UC. Mitt betyg gick från 25.6% till 5%!
Ganska bra betyg trots 28FF
Uc är så skeeevtJapp, maxad Kredit samt deras recude lån. Båda nollade nuVa det en kredit? Jävla hopp grattis. Sjukt om du har 28ffUc är så skeeevt
Jäklar va nice! Härligt!Äntligen!! Northmill skulderna är nu borta från UC. Mitt betyg gick från 25.6% till 5%!
Nice. Får se vad min kredit gör då sagt upp den och betalt av den.Japp, maxad Kredit samt deras recude lån. Båda nollade nu
Riktigt nice!Äntligen!! Northmill skulderna är nu borta från UC. Mitt betyg gick från 25.6% till 5%!

Jag avslutade den, kan inte ta ut pengar längre från krediten. Men krediten är fortfarande kvar på UC ser jag.Riktigt nice!
Har själv en kredit hos northmill som är outnyttjad sen förra året men inte avslutad. Avsluta du den helt?
Jag har enbart kvar den för att många säger att det är bra att ha en kredit outnyttjad.
Ok. Min ligger kvar och jag kan ta ut om jag vill, men då kanske jag ska ta och avsluta den.Jag avslutade den, kan inte ta ut pengar längre från krediten. Men krediten är fortfarande kvar på UC ser jag.
Kan man kontakta dem och be dem ta bort det?Det är inte UC du ska vara arg på utan dom som skickar infon till UC.
Skyll på resursbank... inte uc fel. Dom som inte rapporterat isf...Denna jävla skittjänst är jag så less på. Har avslutat mitt kreditkort hos resurs bank där jag hade utnyttjat 25% och hade betyg 8,8. Nu har jag endast 1150 kvar att betala och det har lagts som en fullt utnyttjad kredit. Resultat: min scoring sköt upp till sjuka 20%!!! Vad fan är det för jävla fel på UC. *Jag ber om ursäkt för mitt språk men man blir så förbannad!*
Dom borde rapporterar vid månadsskiftet... kolla så den verkligen är avslutad. Be om skriftligt intygKan man kontakta dem och be dem ta bort det?