Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

MITT BETYG GICK NER TILL 3.7% ÄR PÅ BRA!❤️

Edit 3.65% för att va exakt!

Bilagor

• 373C6F94-F907-4DD9-9EE0-91FB134D4DC7.webp
    373C6F94-F907-4DD9-9EE0-91FB134D4DC7.webp
    81 KB · Visningar: 132
Jag har 900.000 blanco bara på minuc , tjänar 420 och har inga krediter eller avbetalningar. Så nog hjälper det till att inte ha några krediter. Jag tror ditt betyg kommer putsa till sig.
Gick från 22% till 5,4% mindre bra betyg nu när det kategoriserat om!! Sjuk sänkning

Nu när 2 FF försvann. Från 11 till 9 FF blev betyget 3,65% från 5,17% . Till bra i vilket fall! . Nästa försvinner 14 juni. Samling/förhandling efter 30/11 då är det bara tre kvar.

@MissGrace du verkar vara jävligt kunnig!

hjälp mig plz

11 ff
85k underskott
407k inkomst
400k blanco
202k dnbfinans bil avbetalningsplan
6k Qliro.

Totalt skuld uc 628k
Hur ser mina förutsättningar ut? Min moster har jätte hög inkomst väldigt bra betyg. Enda lån hon har är bolån och 44k blanco. Hennes årsinkomst är typ runt 600k och erbjudit sig att vara medsökande för mig för att samla mina lån då jag har runt 180k utanför uc som jag vill samla och sedan lite som syns i uc, säg runt 350 - 400k lån. Tror ni det går?

sen om jag nu t.ex skulle söka samlingslån själv utan medsökande skulle jag få några bud?

@MissGrace du verkar vara jävligt kunnig!

hjälp mig plz

11 ff
85k underskott
407k inkomst
400k blanco
202k dnbfinans bil avbetalningsplan
6k Qliro.

Totalt skuld uc 628k
Hur ser mina förutsättningar ut? Min moster har jätte hög inkomst väldigt bra betyg. Enda lån hon har är bolån och 44k blanco. Hennes årsinkomst är typ runt 600k och erbjudit sig att vara medsökande för mig för att samla mina lån då jag har runt 180k utanför uc som jag vill samla och sedan lite som syns i uc, säg runt 350 - 400k lån. Tror ni det går?

sen om jag nu t.ex skulle söka samlingslån själv utan medsökande skulle jag få några bud?
Jag tycker du ska vänta tills du fått ner dina FF till minst 3/4 stycken och bättre UC.

Jag tycker du ska vänta tills du fått ner dina FF till minst 3/4 stycken och bättre UC.
Även fast jag har medsökande? Jag hade 33 ff förra året och sökte ett samlingslån med min sambo som medsökande och blev beviljad 150k

Även fast jag har medsökande? Jag hade 33 ff förra året och sökte ett samlingslån med min sambo som medsökande och blev beviljad 150k
Jag håller med Missgrace, vänta tills du har bättre UC och minska antal ff.

Absolut! Medsökande har med den totala inkomsten att göra inte din övriga privatekonomi.

Absolut! Medsökande har med den totala inkomsten att göra inte din övriga privatekonomi.
Så hur många ff tycker du jag ska vänta ut?
För hon sa att hon skulle hjälpa mig idag att gå i borgen för mig vill verkligen samla mina skit krediter utan uc dom tar kål på mig..

3/4 st bör du bara ha kvar. Men minst betyget bra bör du ha och det har du ju inte än . Tänk på att du även ska kunna få samlingslån med bra ränta. Och då måste ha bra betyg för det.

Vad i helvete?
Det enda som förändrats på min UC är att en kredit gått från 18k utnyttjat till 10k…
Mitt betyg ändrades från 1,5 till 4,5..? Vad är det som händer?
Vad fan…
Och nu står det helt plötsligt 4,7?
UC är helt värdelöst verkligen.

insåg dock att det var mer som förändrats, ett blanco är släckt och försvunnit, 3 krediter är nu avslutade och den enda kredit som finns kvar har då alltså gått från 18k utnyttjat till 10k.

hur är det ens möjligt att mitt betyg blir markant sämre när de enda förändringar som skett är positiva? UC är ett sånt jävla skojarföretag.

Fan
Vad fan…
Och nu står det helt plötsligt 4,7?
UC är helt värdelöst verkligen.

insåg dock att det var mer som förändrats, ett blanco är släckt och försvunnit, 3 krediter är nu avslutade och den enda kredit som finns kvar har då alltså gått från 18k utnyttjat till 10k.

hur är det ens möjligt att mitt betyg blir markant sämre när de enda förändringar som skett är positiva? UC är ett sånt jävla skojarföretag.
det går fram och tillbaka under dagen, ena sekunden står det Mars uppdateringen för mig andra stunden den nya apriluppdateringen. Jag råder folk som skall söka samlingslån att vänta tills imon .

Fan

det går fram och tillbaka under dagen, ena sekunden står det Mars uppdateringen för mig andra stunden den nya apriluppdateringen. Jag råder folk som skall söka samlingslån att vänta tills imon .
Inte tänkt att söka samlingslån på ett bra tag förens jag kan få vettigare räntor. Men det är otroligt frustrerande att betyget blir sämre när förutsättningarna förbättras. Att öka från 1,5 till 4,7 är en stor ökning… och dessutom helt omotiverad.

Nej. Jag skulle inte söka mer nu om jag var du. Du samlar bara på dig onödiga ff som höjer ditt betyg till det sämre.
Jag tänkte via Lendo på samma ansökan. De går ju och ändra inom 5 dagar. Tänkte lägga till medsökande om ja lyckas hitta någon som vill

Nu åkte mitt UC-score upp till 745 och mitt betyg ligger på 0,1 igen. Låg på 0,12 och 0,13 ett tag, men nu har jag helt nollade krediter och inget Santanderlån kvar. Har dock blancolån på 891.500. Keep on!

Uppdaterat men ganska oförändrat. Tagit ut några krediter och nytt samlingslån i maj och tagit bort 1 kredit så kanske bör en ändring nästa månad. 1,8%

Så alla har inte fått uppdaterat ännu?. Har betalt bort massa krediter och lån. Hoppas på rejäl förbättring av uc.

Har inte heller blivit uppdaterad, känns som att jag alltid ligger sist i kön för UC-uppdatering :axelryck:

3/4 st bör du bara ha kvar. Men minst betyget bra bör du ha och det har du ju inte än . Tänk på att du även ska kunna få samlingslån med bra ränta. Och då måste ha bra betyg för det.
Så om jag nu använder medsökande i detta lån är det Inge bra?

Uppdaterat på Kreddy men inte MinUC i mitt fall.

Alltså vågar man ansöka samlingslån? Uc buggar ju som fan.
Och skulle ni vilja hjälpa mig med vilken är den bästa låneförmedlare?

rekommendera ej sambla då dessa är bluff.

Hejsan!

Är det lönt att försöka sig på ett samlingslån på 150k om man har 9,8, mindre bra betyg.

Har inga anmärkningar och 9 ff. 350k i årslön.

Hej,
Någon som vet vad som menas med lånet månadskostnad/krediter?
är det min totala månadskostnad för mina lån?

som formulerar det väldigt dåligt och skriver månadskostnad för lånet/krediten?

Bilagor

• C5D082CF-D431-46F1-860A-CB606339D595.webp
    C5D082CF-D431-46F1-860A-CB606339D595.webp
    75.5 KB · Visningar: 146
Hej,
Någon som vet vad som menas med lånet månadskostnad/krediter?
är det min totala månadskostnad för mina lån?

som formulerar det väldigt dåligt och skriver månadskostnad för lånet/krediten?
Totala kostnader för alla dina lån och krediter.

Okej, men nu har jag fått 2 erbjudande om jag väljer en kan och får upp ett annat kan man välja båda?

:folded:Lån beviljat, och signerad skuldebrev samt fick Mail och sms att lånet är utbetalt!!! Fyyyyfaaan vad glad jag är!!
Behövde inte ens medsökande
Sökt 450k fick 390k beviljad :faceheart:

kommer aldrig mer att ta några sms-lån igen betala allt och livstids spärr direkt!!

:folded:Lån beviljat, och signerad skuldebrev samt fick Mail och sms att lånet är utbetalt!!! Fyyyyfaaan vad glad jag är!!

kommer aldrig mer att ta några sms-lån igen betala allt och livstids spärr direkt!!
Grattis! Vilken långivare blev det?

Stort grattis! :D
Vilket lån tog du och vilka fick du erbjudanden ifrån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp